GOTT NYTT ÅR FÖR FAN!!! :D

yoooo!

har inte skrivit sen förra året så tyckte de va dags o göra de nu, hehe. har dock inte hänt allt för mycket spännande mer än nyår.. vi började morronen då som vanligt med o fodra, mocka o sånt... sen reds hästarna ganska snabbt, va klara vid typ 2-3 tiden då jag, emma, asia o justyna tog bilen för o köra victor till tåget. alla hängde med för vi tänkte sticka in lite snabbt o fixa de sista inför kvällen med. meeeen, när vi kört i typ 40 minuter o e framme vid tågstationen så säger victor att de va fel... alltså har vi kört heeeelt fel så vi fick slå in de på nytt i gps:en o köra lika långt till. riktigt drygt! o inte bara att de va drygt utan när vi kom tillbaka skulle vi fodra sen va vi 4 tjejer på en dusch som sen skulle göra sig i ordning till egentligen kvart över sex då vi va tvugna att köra men vi va klara till typ halv 8, great! menmen, de gjorde inte så mycket för vi hade ringt till resturangen så de paxade bordet till oss :) vi åt iallafall på en italiensk resturang, riktigt mumsigt vare! attans va mätta vi blev. sen drog vi vidare till ett  dansställe där vi skulle spendera resten av kvällen, va ungefär i storlek som tingvalla. lite större dock o jäkligt mycket folk! kunde knappt röra sig på dansgolvet när de va som värst. vi hade iallafall en super kväll, de va kanonkul! vi va hemma igen typ 4, sen steg jag o emma upp halv 8 för o fodra o mocka spånboxarna. man va ju lagom pigg då kan jag lova. de gick ändå ganska snabbt, vi va klara typ 9 sen gick vi o la oss igen o sov till kvart över 12 då vi gick upp o luncha hästarna sen va vi klara med jobbandet för den dagen, najs! då började vår riktiga bakisdag så vi stack till donken o käkade, satt som en smäck! sen låg vi i sängen hela dagen o kolla film o lata oss. välbehövligt. idag har de varit ganska lugn dag, har longerat winetoon, annars har jag bara gjort i ordning hästar inför ridning o de vardagliga sysslorna. när vi slutat stack jag o emma direkt ut på en power-walk. gick in till echt o handla lite sen kom vi tillbaka o hamnade som vanligt i sängen med datan. har bölat till tre avsnitt av One Tree Hill. Åååååh, vad jag älskar den serien. aja, nu ska jag sova, jobbjobbjobb i morron.

ha de najs, pussss!


Justyna o Asia på resturangen :)


skåla i champange vid 00.00 såklart :)


PARTY-PARTY!!!!


sista bild får bli på kvällens outfit! :)
förresten har jag lagt upp bilder på facebook som gärna tar emot gulliga kommentarer :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0