trött-tjej.com

Tjatja!
e ganska dålig på o uppdatera bloggen nuförtiden men jag e så trött! ont i halsen, förkyld, feber o ont i hela kroppen nu flera dagar... men jobbar på som vanligt så e ganska död på kvällen! i helgen har de dessutom varit tävling, lördagen va ganska chill då jag va med sanna o hon hade bara med 4 hästar som de va lugn mellan så vi behövde inte stressa, eller jo de sista men de gick ändå bra :) på söndagen så va de både victor o mikel som skulle tävla o de hade med vars tre hästar. när vi kom dit så fick jag göra i ordning 4 hästar helt själv o visst de va inte stressigt men de e ganska jobbigt att gå upp o ner i lastbilen o fixa med hästarna när man e sjuk... när jag gjort i orning dom gick jag iallafall o träffade monkan så stod o snackade med henne ett tag vilket va trevligt! :D sen hjälpte jag de på framhoppningen när de va dags, filmade ritterna, gjorde i ordning de sista hästarna o de som ridits... va inte hemma igen förrän halv 10 då jag va ganska trött! sen va de ganska lugnt i stallet igår o idag har vi vatt LEDIGA! sov till 11 sen stack jag o emma in till echt, kollade i nån affär o köpte lite medicin sen har vi bara legat inne o degat i sängen, riktigt skönt o behövligt kan jag lova! nu ska jag kolla film sen sova!

ha de bäst! puss


söta fölisar som kom in härromdagen :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Stackars dej, som blivit förkyld, det är massor här hemma som är det. Min jobbarkompis var så dålig när vi var på konferens i Stockholm förra vecka. när vi kom hem fick hon pencellin, det var hosta o inflammation i bihålorna, fy attan...inget kul alls. Hoppas medecinen du köpt har hjälpt, annars får du ta lite the med mycket whisky, det rusar om lite, men ta det på kvällen när du lägger dej. Jag har precis skrivit till din syrra...till skillnad från dej, lever hon lyxliv i Kenya..livet är inte rättvist, tror du behöver byta lite med henne. Jag har varit ute en hel timme o gått med Hilda, riktigt skönt ute, men det börja blåsa lite...men det är vi ju vana vid denna vinter. Hoppas du kryar på dej o krafterna kommer tillbaka. Jag skickar många varma kramar till dej/Mormor

2012-01-18 @ 17:53:01
Postat av: Helene

Tråkigt att vara sjuk. Måste vara jobbigt och ta hand om hästarna när du mår så här. Passa på och vila dig om du hinner.Söta fölisar:) Skickar en krya på dig kram. Helene

2012-01-19 @ 11:23:08
Postat av: mamma

Hej Jenny!Många kramar från oss o hoppas att hälsan blir bättre.Så söta föl!Kram från mamma,Wilma & Isa

2012-01-19 @ 19:33:34
Postat av: Paps

Hej Jenny,

Hoppas du snart repar dig och kan jobba med ite glädje igen, vet hur det är att vara ute och jobba när man e kass och de e inte roligt. Krya på dig , saknar dig Kram Paps....<3

2012-01-25 @ 10:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0