lite trött kanske?!

tjatja!
ligger i sängen o väntar på att familjen ska logga in på skype så tänkte jag kunde passa på att skriva lite här, va några dagar sen nu jue. dock har de inte hänt så mycket egentligen, därav dålig uppdatering... vi har jobbat på som vanligt bara, dagarna har gått så jäkla snabbt! när någon kommit o sagt att vi ska fodra lunch så har jag varje gång tänkt, men hallå klockan e ju bara typ 10?! så e den runt 12... ganska läskigt att dagarna går så fort men samtidigt ganska skönt! igår(eller kanske förrigår!?) så va där en häst som skulle longeras men varkens jag eller emma hade särskilt lust o göra de så jag gick med på att göra de om jag fick 20 minuters massage, o gissa vad... hon gick med på de?!! haha, lite gutt för mig! ska nog utnyttja de ikväll, hehe. och juste, igår kom de en ny häst som blev såld idag haha, här går de undan!
i morse va de riktigt segt o stiga upp! när emma gått upp så ställde jag timern på 2 minuter så jag kunde ligga o dra mig lite o under de 2 minuterna hann jag somna om o börja drömma.. e de sjukt eller vad?! tecken på att man e lite trött kanske.. efter frukostpausen så skrittade jag o emma ut en sväng, faktiskt väldigt mysigt! :) resten av dagen har vi bara gjort i ordning hästar. longerade en häst i efftermiddag med lite snabbt. i slutet va jag så trött o vi hade lite o göra, eller väntade på att nån skulle komma efter sitt ridpass så satte mig ner på en stol en snabbis bara för o vila o slumra till, haha. somna på en stol i stallet e ganska komiskt... får nog gå o lägga mig tidigt ikväll ;)
lägger upp en till film, mest för sofias skull för hon ska få höra min "goa" dialekt, haha du e för söt!
lägger upp nån bild med :) hörs snart!
ha de bäst, puss!


väldigt suddig bild från masters i söndags. iallafall mark o tenesse på bilden :)


jag o kick off. o lite av carstens huvud, hehe :)


naw, tack till den som skrev de på tavlan i stallet, hehe :)


skrittmaskinen :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Jenny!Har haft en riktig städdag idag,nu är julen ute.Både gran,tomtar,stjärnor,adventsljusstakar,ja allt är nerpackat.Lite tomt blir det men samtidigt ganska skönt.Pratade lite med pappa o Emelie när de var på flygplatsen i Istanbul o de hade det bra.Jag ska ju jobba hela helgen så mormor o Åke ska passa på att umgås med Isa o Wilma lite.Det är bra för då får Missy nåt att vakta.Ha det gott,många kramar från mamma

2012-01-13 @ 19:59:04
Postat av: Mormor

Jag har också städat ut julen, måste säga det är ganska skönt ändå, fast jag älskar julen, men nu går det mot vår. Har som sagt va´ungåtts en hel del med Wilma o Isa, igår när Carina hämtade, låg dom en på vardera sida om mej i soffan!!!, var trötta. Idag har vi varit på Vitemölle med Molly o Hilda i 1,5 timme, oj vad roligt dom hade. Nu ska jag fixa middag, är riktigt hungrig. Hur går det med er mathållning, äter ni "riktig mat", eller? Roligt att se hur en skrittmaskin fungerar...o..det var väl inte du själv som skrivit på tavlan...det var ju väldigt gulligt av den som skrev, eller hur?

Jag hoppas du blir piggare o får lite mer energi, det går ju mot ljusare tider o det har man redan märkt på eftermiddagen, när man kommer hem från jobbet. Nu kom Anna Lena med kaffe hon köpt, så jag får prata med henne. Skickar många kramar till dej/Mormor

2012-01-15 @ 15:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0