Bildbomb 2011!

Tänkte jag de kunde va kul  lägga upp en sammanfattning av 2011. där hände en heeeel del men har plockat ut lite godingar :) kolla o njut! hihi


var i thailand med thuresson! :)


var i stöten o åkte skidor!!


där vi även körde skoter, sjukt coolt!


gick sista året på bllerup då jag lärde mig köra fyrspann


hade femkamp på laserdome i malmö med älskade modul!


SPA!


va seriös med min söta BK!


utgång i k-stad när jenny fyllde år!


fick gå på röda mattan till tävling i danmark! daytrip med jenny o fanny :)


mystur på stranden med familj o djuren :)


många rejs med nanke o wilma :)


hade seriösa redovisningar i skolan


fick en ny familjemedlem, ISA!!! :D


ett riktigt monster som gillar mammas rabatter! men söt o rolig e hon iallafall :)


ramlade av hästen och va invalid i 2 veckor...


va på kreta, hoho


Wilma va lika söt o bortskämd som vanligt :)


hade projektredovisning i skolan; BOLLERUPSSHOWEN!


bollerup fick många gulliga fölisar :)


BOLLERUPSGILLEN!


det var bal :)


vi hade studentvecka o lärarmiddag då jag var musse pigg :)


jag tog STUDENTEN!!!!!!!


visade Farina på Bollerup för stamboksföring, gick super! :)


var i göteborg med kivikstöserna!


det var kulla!!!!


var i spanien o jobbade lite..


utgång i kristianstad!


utgång i malmö när ida fyllde 20!! käkade lite meln, hehe


jobbade lite i torna hällestad där jag bla. red Benny :)


fest för filip fyllde 20!


Holland med Emma! (y)


NYÅR!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja Jenny,du har nog hunnit med en hel del under 2011!Kul med alla korten,och hundarna är ju så söta!!!Även hästarna!Vi hörs sen,kram mamma

2012-01-09 @ 20:10:25
Postat av: Anonym

Du han med en hel del ändå , och lite tillsammans med oss , härliga bilder...

Kram / Paps

2012-01-09 @ 22:03:39
Postat av: Anonym

Kul med bilderna på ditt händelserika år 2011.Hoppas det är bättre med tå och nacke. Tikki har träffat Wilma och Isa i helgen, hon är trött ännu, det är full fart. Skulle kanske skaffa en Isa, Tikki har inget dreggel runt munnen när Isa är där :) Många kramar från Helene

2012-01-10 @ 08:51:16
Postat av: Mormor

Vilket härligt år 2011, tänk den som fick vara med om så mycket roligt...men det var roligt, när man gick i skolan o hade mycket kompisar. Jättefina bilder allihop. Imorgon, ska gå up 4, åka hemifrån kvart i fem, flyga till Stockholm, var i två dagar på konferens o se alla goda nyheter (hoppas jag). Vi hörs när jag kommer hem igen. Ha det bra o hälsa till Emma också...så skickar jag lite mycket kramar till er båda/Mormor

2012-01-10 @ 17:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0