sooooooligt värre :)

Tjohej!
De va ett tag sen jag skrev nu men ska jag va helt ärlig så har jag varken haft tid eller ork. Nu har i alla fall Emma kommit ner vilket e superkul! Jag och Veronica var o hämtade henne härromdagen. Vi skulle hämta henne i Marbella men hon tog samma resa som mig o hennes plan var också försenat o eftersom jag haft de så klöddigt så tänkte vi att de va bättre o hämta henne på flygplatsen så vi tog en road-trip till Malaga ;)
Denna veckan är Petronella på semester vilket betyder att de helt plötsligt blev jag som varit här längst och ska ha koll på allting så de e ganska mycket o tänka på denna veckan... Idag var veronica på banken sen skulle hon köra två hästar på träning så vi var själva i stallet. så jag fick longera en massa hästar idag vilket egentligen e ganska kul men va helt slut sen när vi slutade jobba! Meeeen Gert och Gunilla är på semester hela veckan vilket betyder att vi har poolen!!! så jäkla najs! och de e skitfint väder varje dag. Och juste, igår åkte Amado och Esperanzo till Tyskland  :( lite tråkigt att de va just Esperanzo som åkte, menmen.. Och som ni ser har jag å,ä,ö igen för internet funkar på Emmas data :D sköööööönt! nu har jag berättat alldeles för mycket på en gång så nu får de va bra för idag... Ha de najs!

tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad härligt att ni kan få lite bad i den där poolen,så som ni sliter.Den ser verkligen gottig ut!Och jag tror nog att du kan vara en bra arbetsledare.Kör inte för hårt med de andra bara!Har Emma kommit in i det hela o klarar hon värmen nu när hon kommer från "kylan" i Sverige?Här hemma är det sol,regn,blåst o kallt på en o samma dag.På mornarna börjar det bli mörkare,lite ruggigt när man ska ut med hundarna.Tacka vet jag sommaren!Idag tog jag en promenad på Vitemölle med både Isa,Wilma o Molly,o de jagade kaniner kan du tror!De var ganska trötta när vi kom hem.Va bra att Emmas data funkar!Men vet du varför du inte får igång din data?Ha det nu så bra,o många kramar från mamma!

2011-09-07 @ 22:16:15
Postat av: Helene

Hej Jenny! Kul att kolla alla dina bilder från Spanien. Ingen dålig arbetsplats. Härligt att ni har poolen,bada på. Roligt Emma har kommit ner till dig nu. Synd att din häst åkte. Trodde det skulle bli till Kivik. Kram

2011-09-08 @ 15:51:09
Postat av: Mormor

Hej Jenny! Roligt att höra, ni fått fint väder o lever lite lyxliv nu, när ni kan bada i poolen. Hoppas att Emma ska trivas. Jag tycker du har kommit in i rutinerna snabbt o vilket förtroende dom ger dej, bra bevis att du visat vad du går för, bra för framtiden. Vi har fått lite fint väder idag, fast det var kyligt i morse. i morgon ska vi göra äppelmos, först hos Thomas, se´n hemma hos er.

Ska lata mej ikväll, det blir full rulle imorgon, som du förstår! Ha det bra o hälsa till Emma.

Många kramar från Mormor

2011-09-09 @ 19:32:05
Postat av: Camilla

Hejsan!

Kul att följa allt du allt du får vara med om. Låter härligt att få mysa vid poolen ibland, det är ni värda för det verkar vara en hel del jobb. Hoppas att ni slipper fler slingrande djur på ett tag, råttan däremot var ju lite roligt:)

Just ikväll känns det som en riktig höstkväll det både regnar o blåser en hel del.

Ha de gött! kram Camilla

2011-09-12 @ 21:06:26
Postat av: Camilla

Hejsan!

Kul att följa allt du allt du får vara med om. Låter härligt att få mysa vid poolen ibland, det är ni värda för det verkar vara en hel del jobb. Hoppas att ni slipper fler slingrande djur på ett tag, råttan däremot var ju lite roligt:)

Just ikväll känns det som en riktig höstkväll det både regnar o blåser en hel del.

Ha de gött! kram Camilla

2011-09-12 @ 21:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0