veckans klipp?!

yoooo kompisar :)
idag har varit en bra dag. fick sovmorron, började inte förrän 8 vilket var skönt o få sova en timme längre. Då började vi som vanligt med o fodra men idag var han som brukar göra de i halva stallet ledig så vi fick fodra där med, sen släppte vi ut hästar i skritten o mockade, käkade lite frukost sen gjorde vi i ordning hästar till Victor. Jag red två hästar med samtidigt som han red, red Lex och Lena :) sen va han tvungen o sticka vid halv 3 så då red jag en till häst, Respectograaf o emma fick rida en häst. De gick faktiskt bra, red han igår med o han e så fin :) Lex o Lena va såklart också fina med gillade Respectograaf bättre,hehe. Sen putsade vi, städade undan i stallet, fodra o sopa o va klara till kvart över fem, riktigt skönt! då stack jag o emma direkt o skulle handla hårfärg, dock hittade vi ingen så vi bestämde oss för o klippa av oss håret istället, heheh. Så vi bokstavligt talat gick ut till stallet o tog en sak vi klipper hästarna sen klippte Emma mig o jag klippte henne.. blev ju såklart varkens jämnt eller supersnyggt men tänkte att med tanke på att man går med håret uppsatt o mestadels i mössa nu hela tiden så ser man inte håret så de e så sjukt skönt o ha de kort.. ja jag vet vi e konstiga men jag gillar de, hehe :D
nu snackar jag med mamma o syrran på skype, riktigt bra uppfinning dedär, så säg till om ni har skype o vill snacka lite :)
och juste, snackade med Jenny Nilsson innan idag som också e i Holland o vi ska träffas på tisdag då jag faktiskt e ledig.. ska bli så kul :D:D
lägger upp lite bilder nu sen ska jag kolla film, hihi



Respectograaf, sötis :)


Respectograaf o Zambezi


:)


mest för att vi e så coola!


byebye håret, kommer sakna dig!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej ! Hoppas ni har det bra. Kul att du kommit igång med bloggen. Ni verkar inte vara sysslolösa. Ta bara inte hästarnas klippmaskin håll er till saxen. hi hi. Kram från mig

2011-12-05 @ 19:41:18
Postat av: Mormor

Hej..du kan väl skicka ett foto "utan hjälm", jag tror du blir jättefin i kort hår. hur går det med holländskan, eller ni pratar bara svenska? Skönt att ni får en ledig dag, men bra att jobba med, det går inte åt så mycket pengar då. Ikväll har vi avslutning på jympan, se´n får det bli långpromanad istället, men det har blivit så himla kallt.

Skickar många kramar/Mormor

2011-12-06 @ 17:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0