Ooooh, I like it!

hej hopp :)
idag har de varit full rulle hela dagen, först så hade vi ju en massa mer boxar att mocka men vi kom på ett ganska bra sysmtem så de gick ändå hyfsat snabbt.. sen gjorde vi i ordning hästar för ridning o så släppte jag o emma ut ett gäng hästar i skritten. efter de va de dags för mig o klippa en häst, skulle klippa klippa respectograaf vilket jag tänkte att de går säkert snabbt o e nog inte så jobbigt men jäkla häst! de gick inte o klippa varkens benen eller huvudet så jag fick bremsa honom(man snurrar typ ett snöra på en pinne runt läppen så de drar år ordentligt o hästen fokuserar på de istället för att va dryg) låter lite hemskt men bättre de än att de ska råka illa ut med klippmaskinen. efter ett bra tag så blev hästen i allfall klippt sen hjälpte jag till lite mer med o göra i ordning hästar som skulle ridas o så longera jag en helt galen häst o helt plötsligt vare dags förfodring o slutfix i stallet.. attans vad dagen gick snabbt! men de e bra, tiden går snabbt när man har roligt :) efter jobb stack vi direkt till city o handla hårfärg sen stack vi hem o färga håret o kryss i taket, nu har jag normal färg som jag faktiskt e nöjd med. och efter de städade jag o emma hallen, sovrummet, kök/vardagsrum o toaletterna. grymt av oss tycker jag! nu ligger vi som vanligt i sängen med datorerna men man e helt slut efter en dag i stallet så de här e helt lagom av vad vi orkar med!
nu ska vi kolla one tree hill sen sova. och förresten så tycker jag ni e lite dåliga med komentera(inte alla! typ mormor o mamma, hihi) , jag vill ha många komentarer, behöver inte va långt bara nått litet, kul o höra från er med :D
ha de bäst! pussssssss


idag blir de en bild på Winetoon för han e så stor o söt :)

Kommentarer
Postat av: Paps

Hej tösa min.

Det låter som Emma gör ett gott intryck på dig !!!

Eller Emma tvinga dig och städa ?

Låter som som ni har det bra tillsammans i alla fall



KRAM /Paps

2011-12-08 @ 23:09:28
Postat av: Ewa

Hej Jenny! Tur för mig att ni trivs annars hade det varit trist. Klart ni får jobba på bra men jag hoppas ni lär er en hel del oxå. Här ser dagen ut så här, började 05.20 med hästarna mat, ut , mocka. In och ge hund och katten sin mat, och så vi själva frukost. Jag har slagit in julklappar och ska strax ut och rida mina 2 hästar, sedan iväg till Ystad, mor Kivik vid 17- tiden, julfest på jobbet ikväll, tänker vina till det lite och stannar nere över natten, har lite jag ska göra innan jag drar hemåt på förmiddagen/ middag. Kram Ewa

2011-12-09 @ 08:15:32
Postat av: Camilla

2011-12-09 @ 16:27:00
Postat av: Camilla

Hejsan, kul att allt går bra. Som vanligt är det kul att läsa allt du får vara med om. Får man se ett foto på nya frisyren & färgen, det är säkert jättefint. Här hemma börjas det snart med julapyntning, lite mysigt e det :) Annars är allt som vanligt här hemma. Ha de gött! Kramar!

2011-12-09 @ 16:45:09
Postat av: Mormor

Hej, roligt att höra, att du kan få styr på hästarna, bra träning för framtiden, när du ska tygla gubbe, barn o kanske en massa husdjur. Prata precis med Emelie, Isa hade käkat hennes chokladpraliner igår, så hon hade väl varit dålig i magen hela natten, vilken hund!, men hon är gullig ändå. Idag har jag varit ledig, var hos tandläkaren i fm, men allt var bra, så det var skönt att ha det gjort, se´n har jag lagt på juldukar o börjat pynta, så imorr´n blir det klart, se´n kan man njuta. Det blåser som attan här hemma, så det är kallt, men ingen snö i alla fall. Du, skönt att ditt hår blev fint igen.Ha det bra...kram...kram...kram... :)

2011-12-09 @ 17:50:58
Postat av: Thomas

Hej Jenny!

Nu har jag äntligen hittat till din sida. Har läst att du jobbar mycket, men vad jag ser, så är du bara och umgås med hästarna. När och med vad jobbar du med?! He he!

Nåväl, håll nu ut, så kommer säkert drömprinsen snart. Då blir pappsen glad (he he igen). Vi hörs! Ps ska följa dig här nu ofta. Vi kan ju höras per Skype också. Tror jag har ditt Skype-namn.

2011-12-09 @ 19:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0