I´m sexy and I know it.

tja!
idag har de varit en stressig dag i stallet, de har varit kunder här typ hela dagen. skulle egentligen ridit två ridit två hästar men de har jag verkligen inte hunnit med, emma skulle klippt två hästar men de blev att vi fick göra i ordning hästar till sanna o victor istället som skulle visas för kunderna. i slutet av dagen så hjälptes jag o emma åt att klippa en häst så jag hann med o klippa en halv häst i alla fall. heeeeelt slut när vi slutade vi 6 tiden, e fortfarande förkyld o de tar mer på krafterna än vad man kan ana... sen skulle veterinären komma vid 8 så fick ut i stallet då igen, har kollade igenom hästen sen skulle jag longera Bonn(hästen) så han kunde se honom röra sig o de va lättare sagt än gjort kan jag lova! han bara stod o sköt rygg o stegra o de kändes som att han försökte döda mig men efter mycket om o men så fick jag han till o trava lite. Fast än han va helt cp ikväll o jag borde hata honom så kan jag inte annat än o tycka om honom. jag verkligen älskar den hästen, så söt! :) och juste, Harold som mockade större delen av stallet, fodrade tre av fyra delar av stallet, lunchar alla hästar o hjälper till med bland annat byta hästar i skrittmaskinen mm, han slutade helt plötsligt idag så helt plötligt ska vi mocka 40 boxar o göra allt annat han brukar göra?!! kommer bli sjukt jobbigt, menmen får försöka göra de bästa av de hela...
och förresten tack för komentarerna, de e superkul!
men nä, nu ska jag joina emma med o kolla one tree hill.
ha de bäst, pussssss


sötaste Bonn :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilket fint foto på, har ju sett det innan, men roligt att se igen. Gu´vad ni sliter, men ni kan ju bara "jobba", mer kan ingen begära, det är väl så också, vissa dagar är jobbigare än andra, eller hur!"that´s life!, brukar man säga. Ikväll ska vi till Allé och äta julbord, mums!, det är Buhres som bjuder, ska bli jättetrevligt. Hoppas dagen idag har varit bra för er. Vilken söt häst på kortet!

Ha det bra o kram till dej/Mormor

2011-12-08 @ 16:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0