in your head

TJENA MITTBENA!

just nu e jag så sjukt irriterad så borde egentligen inte skriva men ska försöka få ihop nått litet bra iallafall :)
igår va de sjukt mycket o göra i stallet, där var kunder hela dagen så jobbade i ett streck från 7 på morronen till 6 på kvällen med en liten frukostrast på morronen. men peter körde o hämtade lunch till oss så de va iallafall snällt! Idag var vi lediga så vi tog sovmorron ända till klockan 11, sjuuuuukt skönt! hade nog sovit bort hela dagen om jag inte ställt klockan.... men idag skulle vi träffa Jenny Nilsson, en gammal klasskompis från Bollerup som också e i Holland, cirka två timmar från oss. Vi körde till Arnhem för o träffas där vilket var ganska lätt eftersom jag kolla upp vägbeskrivning på internet o spara på mobilen. De va sjukt förvirrande o köra när vi kom in i staden dock för den va så stor o där va trafikljus, väglinjer o bilar överallt! men vi klurade oss in i ett parkeringshus sen gick vi o hittade Jenny, de va sjukt kul o träffa henne igen, har inte träffats sen i somras.. Vi gick först o tog en fika sen gick vi lite i affärer o snackade väldigt mycket skit, hihi. Jag köpte en tröja, får bli min julklapp till mig i år. Efter några timmars shopping, eller tittande o drömmande om o handla kläder iallafall så va de dags o köra hem vilket va lättare sagt än gjort, först fick vi gå o leta efter parkeringshuset sen hade vi ingen vägbeskrivning hem så vi gissade oss ut med hjälp av endast magkänslan men efter att ha hamnat på en liten sketen väg med nått hus här o där o en skylt med får på så fick vi sätta på internet snabbt o spara vägbekrivning hem vilket va tur, hade aldrig hittat annars! när vi äntligen kom hem så färgade jag o Emma håret. Hahahahha, från att för två dagar sen haft långt blont hår har jag nu kort, ojämnt, missfärgat hår.... skulle bli brunt men de e typ lila?!?!?! jaja, mössan på i morron sen köpa ny färg så blir de kalas ;) nu ska jag nog släcka o gå till kojs om jag ska palla med morrondagen, känns som att de kommer bli en lång dag... ha de bäst alla, sov så gott :) pusssssss!


Jennysarna :) <3

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Jenny, vilka äventyr ni är ute på o vad ni lär er o kommer att få mycket erfarenhet. Hoppas hollåndarna lägger märke till registreringsskylten att det är "två förvirrade svenska tjejer", som är ute på villovägar!:), men det kommer nog att bli bra, så småningom, bara ni vet adressen där ni bor. :). Nu ska vi till Camilla o Thomas, vi ska dra lott, vem vi ska köpa julklapp till. Men du, inte behöver ni så mycket fina kläder, det är väl mest hästarna ni umgås med, men föralldel, det kan väl vara roligt att göra sej fin för dom också!

Vi följer med spänning följetongen "Jennys nya frisyrer", ska bli roligt o höra hur det ska sluta!

Skickar många kramar till dej/Mormor

2011-12-07 @ 17:57:03
Postat av: mamma

Kära lilla Jenny!Vad gör du med ditt fina hår...det är tur att du har så bra hårväxt så du lär väl ha långt hår igen innan du kommer hem.Hoppas att du får rätt med färgen i alla fall,är ju inte så kul med lila hår.Kul att se ett foto på Jennysarna!Även de andra korten med.Ja ni får lära er en hel del när vi är ute o kör i Holland.Det är nog tur att inte mamma är med i bilen,jag hade nog blivit en del nervös!Men ni klarar ju er fint!Ha det bra så hörs vi på skype!Många kramar från mamma

2011-12-07 @ 20:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0