hurtbullar, hehe

Hallllllllllå ja.
i morse va en dålig morron. victor försov sig till halv nio vilket innebar att jag o emma fick fodra alla hästar helt själva, fixa med skritten hela morronen o jag mockade 18 boxar!?! plus sopa, strö o allt sånt runt omkring.. menmen, sen har dagen flytit på ganska bra. har gjort i ordning hästar till ridning, longerat några hästar o så red jag o emma ut en mysig runda. Hon red Kick Off och jag red Champange, riktigt söt häst :)
vi slutade redan kvart över 5 idag så då bytte vi bara om snabbt som tusan sen power-walkade vi in till Echt som är ca 3 km. sen gick vi rundor lite i stan där, ungefär lika stort som ystad skulle jag tro, lite större... hittade en supermysig kyrka so vi gick in i o kollade :) helt plötsligt kommer de en gubbe o babblar en massa på hollänska så jag frågar han om han kan tad e på engelska men han bara babblar en massa o nått om kvart över sju så vi gick därifrån :P lite läskigt... men blev en härlig promenad, sjukt härligt faktiskt! duktigt av oss :)
nu ska vi kolal film sen sooooova,
ha de bäst! puss



kyrkan


lagom fräscha, men sjukt hurtiga. hehe :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

...men tjejer, vad roligt att se nå´t annat än hästar, vad söta ni är på kortet...o hörni, akta er för dom holländska gubbarna!!!Kram Mormor

2011-12-19 @ 21:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0