fredag i blodet?

Hoooooj!
Idag har de inte varit lika stressigt, de har varit helt lagom faktiskt! Vi började som vanligt med fodring, mockning mm sen gjorde jag i ordning hästar till sanna o victor medans emma började klippa Diablo. De var egentligen meningen att jag skulle göra de men kände inte alls för de så emma va snäll o klippte kroppen sen fick jag klippa benen o huvudet men han va supersnäll så de gick ändå hyfsat snabbt :) när jag va klar med han så va de dags för lite käk till hästarna. när jag sen lunchat så gjorde jag i ordning hästarna som sanna skulle ha med till tävling idag. när de med va gjort så stack emma o sanna så tog jag o victor lunch. efter lunch så gjorde jag i ordning hästar till han, städade upp efter klippningen, hade nån häst i skritten, longerade 3 övertaggade hästar. longerade Butterfly idag igen som va helt cp igår men han va faktiskt ganska snäll idag, så hatar inte hästen längre, hehe. när hästarna va färdigmotionerade så fodrade vi, sopa o gjorde klart stallet sen tog jag en lååååång o skön dusch. nu ligger jag o emma som vanligt i sängen med datorerna, ganska sorligt med tanke på att de faktiskt e fredagkväll men eftersom vi e här för o jobba så e de samma dag varje dag.. men jag överlever utan helg, hinner inte spendera massa pengar iallafall vilket e bra, hihi.
nu ska vi typ kolla film eller nått men ni får ha de så bra, pussssssss!


bild på en trött Full Speed från tävlingen förra helgen :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken tur du har, som sparar mycket pengar! (ha..ha..), du får ta igen det se´n!

Kram...Kram...

2011-12-11 @ 18:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0