pip pip

tjabba!
idag kom veronica tillbaks sa blev lite extrajobb, packa upp fran tavlingen, stada lastbilen o lite sa men annars har de vatt ganska lugnt. en del hastar som skulle jobbas idag o har haft varldens mag-ont idag men de va bara till o bita ihopo o jobba i alla fall, inte sa kul dock... meeeen kryss i taket, i morron e jag faktiskt ledig!! ;D ska bli sa grymt skont! ska verkligen bara a de lugnt o vila upp mig, hoppas pa lite sol sa jag kanske kan sola lite, risken e ju ganska stor att de e sol, hehe. men de regnade faktiskt lite idag, alla blev helt chockade... men efter de blev de sjukt stekigt vader, svettades sonder ikvall sa varmt de va, men de va skont!
nu ska jag kolla one tree hill.. har sett klart sasong 2 sa nu ska jag borja pa nasta, hihi.
eller juste, maste beratta en kul sak, hahhaha.
igar nar vi skulle fodra sa skulle Sofia ta fram medicinerna o vitaminerna som vi har i ett stort skap. sa holl hon pa nar jag fixade med fodret sa precis nar jag kollar pa henne sa ska hon ta fram en pase pulver som finns i en papperslada i skapet, ungefar i huvudhojd. da hoppar de ut en fet ratta, studsar pa brostet o sen ivag. bada tva bara gallskrek sen efter ett tag bara skrattade vi, de sag sa sjukt kul ut, hade de varit jag som varit i hennes stalle dock sa hade jag helt klart svimmat, om inte fatt en hjartattack! fy fan va radd jag blev men sjukt kul va de anda, hahhaha.
ochidag e de bara 1 vecka tills emma kommer, langtar sjukt mycket!! :D
ha de najs alla.
pussssssss

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jenny, jag hade svimmat om jag inte rent av fåt en hjärtattack..för herrans många år se´n när jag jobba i Brösarp, låg det en död mus i soprummet, under en spann, som jag lyfte på.. jag slängde spannen o sprang därifrån..o du, den levde inte ens. Låt andra plocka i skåpen. Va skönt du är ledig imorgon, njut, sola o bada, det tycker jag du är värd. Här hemma har det varit "kallt o ruggigt" idag...skicka bara lite sol till oss, vi skulle behöva de´.

Kramar till dej o ha det bra/Mormor

2011-08-30 @ 19:09:37
Postat av: mamma

Råttor o ormar,nä jag ska nog inte gå ut till stallen när vi kommer ner till dig,fy vad läskigt!Hoppas inte att Emma hinner ångra sig nu när hon läser om detta,men kanske det andra låter bättre,sol,bad,hästar mm.Hoppas att du har kunnat njuta av din lediga dag o att magen är bättre,slarva inte med mat o dryck!Idag har jag fixat ett par ridhandskar till dig så skickar vi det med Emma.Är det nåt mer så får du skicka ett meddelande till mig.Imorgon kommer ju pappa hem o det ska bli skönt.Isa har så mycket energi så det är bra när han också kan busa med henne.Var rädd om dig,kramar från mamma

2011-08-30 @ 21:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0