watch and learn ;)

http://www.youtube.com/watch?v=ba-5h4gzphE

hittade ett klipp på "cutting". det är såhär de rider här borta så ta en check vettja så har ni lite humm om vad jag snackar om när jag pratar om cutting, hihi!
om jag ska göra en kort beskrivning av vad de går ut på så kan man säga att man har en flock med kor sen ska man plocka ut en ko från flocken sen styra den fram o tillbaka o när man känner sig klar så stannar man o låter kon springa till sina kompisar sen gör man samma sak igen med en annan ko. lite svårt att förklara så därför får ni själva kolla.
Nu ska jag kolla film, igen... lite sorgligt, haha!

PUSSSSSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Måste fråga en sak Jenny, när man är i din ålder o bor i Texas, vad gör man då på sin fritid om man har någon? Om du inte vet svaret, tycker jag du ska fråga...kul att veta/Kram Mormor

2010-06-26 @ 21:37:32
Postat av: mig ^^

Det e ungefär som i sverige... hästar, sport, shoppa, stranden mm :) KRAM

2010-06-27 @ 14:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0