naaaajs!

Idag är det fars dag så vi var lediga idag så jag blev väckt ca halv 8, jag tog på mig shorts o linne, ner käka frukost sen däcka i soffan o kolla på tv, först Yes man med Jim Carrey, ganska skoj faktiskt. Sen såg vi program om spöken o sånt sen ett program om stränga föräldrar… Alltså ganska varierat. Och när jag såg det sista programmet kände jag hur bra jag har det som har de föräldrar jag har! Och när vi bläddrade lite bland kanalerna så dök Lenny och Leif upp, en glad överraskning. Bonnie visade runt o berättade en del om huset, väldigt kul faktiskt. Sen gick vi en sväng där ute o visade rundor. Efter ca en timme när vi varit runt överallt så sa Lenny o Leif att de ville ta mig ut en sväng idag så jag sprang upp o packa väskan sen stack vi o käka. Det blev en kyckling burgare för min del, mums! När lunchen var uppäten så stack vi vidare till sjön Ray Roberts Lake. Vi stack till en liten strand där vi låg o stekte hela dagen, eller halva eftersom vi kom dit efter lunch. Dock kunde man inte ligga på stranden länge innan man kokade så det spenderades en hel del av tiden i vattnet o shit va skönt de va! Vid sex tiden så packade vi ihop o stack hemåt. På vägen hem stannade vi o åt på en mexikansk restaurant, de blev en kyckling-tacos för min del då. Lite speciell men de va ganska gott. När maten stod en upp till max så beställde Lenny in nån grej som man tydligen va tvungen att äta när man va här. Det va nån söt sal med kanel, ganska gott faktiskt men shit va jag va mätt efter de. Eller rättare sagt shit va mätt jag ÄR. Sen körde de hem mig till ranchen igen så gick jag o tog en kall dusch o nu ligger jag däckad i min säng medans de andra sitter nere o käkar… kände att de e tillräckligt med mat för min del idag, haha. Måste säga att de varit en riktigt bra dag. Detta va precis vad jag behövde, de va sjukt härligt!

Detta va väll allt jag hade o säga för idag, skriver mer en annan dag... maybe tomorrow ;)

CHAO!

Kommentarer
Postat av: Paps

Halloj Tösen min,

Låter som ni hade en bra dag i går,det var ju tur att Leif O Lenny hade hunnit fördigt jobbet så dom fick tid att vara med dig en dag.Hade varit roligt att själv vara där ,men man kan inte vara överallt.

I dag skall jag åka till Holland på en kortis,åker hem redan på onsdag midda,sen skall jag vara vara hemma över helgen.Måndag den 28 åker jag till Argentin och kommer hem i slutet på vecka 28.sen kommer vi ner veckan efter så tiden lär gå väldigt fort,som tur är,längtar redan efter semestern.nu skall jag gå och packa,så ha de så gott Många kramar / Paps

2010-06-21 @ 10:08:45
Postat av: Camilla

Hejsan,svejsan!

Det är kul att läsa om dina bravader där borta. Idag har sommaren kommit, och jag hoppas att den får fortsätta Felicia hon badar o badar i poolen i trädgården för jag tror det dröjer innan man hoppar i havet. Det där om munkar till frukost det är väl inte var dag man äter det eller?

Jag har inte sett något svar på Felicias fråga( e det några snygga killar där borta?)

Nä nu skall jag ut i solen mens den skiner sen jobbar man ju resten av veckan, ledig på torsdag men JOBBAR hela midsommarhelgen:(

Kramar från Camilla.

2010-06-21 @ 14:05:08
Postat av: mamma

Hej Jenny!

Har precis slutat jobba o ska strax köra o hämta Emelie hos Ingrid i Tångdala.Hon är ju o får ansiktsbehandling som hon fick i födelsedagspresent.Sebastian undrade om det var lönt!Ska bli kul att höra hur hon tycker om det.Kul att du fick lite "gäster",Lenny o Leif.Låter som att ni har haft en skön dag i alla fall.Idag är det riktigt härligt ute,men det dröjer nog ett litet tag till innan man kan doppa sig i havet.Ha det bra,kramar från mamma

2010-06-21 @ 14:48:58
Postat av: mig ^^

det va riktigt skoj att Leif o Lenny kunde komma ut :) jag längtar tills ni ska komma ner familjen!!!

och camilla, jag har svarat på Felicias kommentar under hennes så det e bara till o gå in o läsa ;) vad tråkigt att jobba midsommar helgen... men ska inte klaga, jag kommer missa den helt o hållet :(

oooh, emelie får ta ett foto så jag får se hur hon blev :)

HA DET BÄST ALLA! <3

2010-06-21 @ 15:16:22
Postat av: Mormor

Hej Jenny,,,va´roligt med lite Sverigebesök, prata ni amerikanska eller svenska, du kunde väl passa på att fråga Lenny om det var vanligt med munkar till frukost?! Jag tycker du ska försöka få tag på malet kött och bjuda på vanliga svenska köttbullar, ok,,tycker du det är svårt att rulla, så gör biffar istället, jag kan skicka recept. Kul att du fick en så´n rolig dag, men vet du..jag tycker, som om det blir roligare för varje dag, Anna Lena o jag träffa Mamma o Wilma, när vi tog vår motionsrunda, så hundarna rasa av sej på Marknadsplatsen. Om nu Camilla tyckte det var härligt väder idag, ska jag prata om för dej, att det regnade "på slutet av vår runda" (svensk sommar), men prognosen säger, det ska bli bättre väder. Måste fråga, har dom midsommar i Texas, eller där är inga svenska "invandrare". Lite sill och snaps skulle kanske göra susen, se på Lenny o Joe, när dom var här på Julen. Pappa skulle hjälpa mej att installera Web kameran, men han har rest iväg!?, men det ordnar sej nog...jag får fråga Thomas.

Vet du, era fina kort, som jag fått..sitter nu uppfästa på kylskåpsdörren, så jag ser er varje dag, dom är så fina.

Många Kramar från Mormor

2010-06-21 @ 19:22:41
Postat av: mig ^^

mm, de va skönt med svenskt besök... pratade svenska med Leif, skönt o prata lite svenska igen :) haha nja, nårra köttbullar kommer de nog inte bli, jag e inte så haj på de där ;) de blir ingen midsommar för mig i år.. de vet inte vad de e, tyvärr. haha de va ju inte så snällt av pappa men du får sätta thomas i arbete istället ;)

vad kul att du gillar fotona :)



KRAMAR!

2010-06-22 @ 00:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0