AAAAAAHHHHHHHH!!!

ikväll fick jag se det hemskaste jag någonsin kunde tänka mig :S
jag stod så skönt o duschade o bara vände mig om för en sekund o vad ser jag då krypa på toan?!!!!!  ETT KRYP. Den var som en skalbagge fast mycket större o massa spröt eller vad de nu heter. Fy fan säger jag bara... och jag kan lova att de inte blev nån lång dusch o jag njöt inte en sekund av den heller.
Ville bara få de sagt så ni kan tycka lite synd om mig ^^ nu ska jag göra mig i ordning sen gå till kojs, de blir inga sena kvällar precis... de orkar jag inte med :P

Natti natti :)

Kommentarer
Postat av: syster

hej jenny :)

Hoppas du har det bra (utanför duschen, haha)

Om jag hade varit i din situation hade jag dött av skräck! Men i med att du är Jenny Gradin blev du inte rädd ;) Eller hur!?

När Lenny kommer ikväll får du säga till honom att fota mycket så vi får se hur du har det. Jag är faktiskt jätte nyfiken :)

Hörde att det var varmt i dina nya western kläder, hahah hoppas du står ut.



/ Kram Lillsyrran <3

2010-06-18 @ 14:44:02
URL: http://sommarjobbet.blogg.se/
Postat av: Mormor o Åke

Jenny, det var tur det var du och inte Mamma, det är väl du som får ta krypen, när Mamma ser dom. Du kommer nog att se mycket ovanliga "kryp", men jag tror dom är mer rädda för dej, än du för dom...precis som dom svenska krypen! Jag tycker synn om dej Jenny, det skulle vara mycket bättre att vara här hemma, när det är sommar och regn, kallt och blåsigt, som vi har det hittills. Men....jag vet en som är avundsjuk, när han hörde om Western-ridning, Åke, tänk att få uppleva jeans, skjorta, cowboyhatt och Western - ridning...tala om!!! Det var väl roligt att prata lite svenska med Leif, eller ni kanske prata engelska. Jag ska skriva ofta till dej, så du inte glömmer svenskan, dom säger att det är lätt, när man kommer "over there". Nu är klockan 19.35 och jag ska titta lite på TV. Imorgon ska vi ju Gratta din lillasyster, tänkte göra en tårta, du vet den med hallon, som var så god. Den kan jag göra även när vi ska ha Välkomstmiddag för dej, när du återvänder.

Ha det gott o många kramar till dej från Oss.

2010-06-18 @ 19:41:39
Postat av: emma

hahahahahhahaha!

nu skulle du allt behövt mig, eller hur? ;)

2010-06-18 @ 20:24:13
Postat av: mig ^^

jag fick mig en välldans chock, trodde jag skulle dö faktiskt, meeen man kan ju inte framstå som en korkad blondin från lilla Sverige så de e bara till o bita ihop o låtsas som att de inte finns ;)

Jag e riktigt glad över att jag får uppleva detta, de kommer verkligen bli ett minne för livet! :) Den där tårtan lät som ett välldans bra förslag till välkommsmiddan ;D

Och JAAAA jag skulle verkligen behövt dig emma!!! ^^ :)

2010-06-19 @ 21:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0