sweaty!

fy fasiken... igår va vi uppe tidigt o jobba hästarna sen stack vi på show. det va den varmaste dagen hittills o de fläktade ingenting. svetten bara rann av mig hela tiden o att rida fram hästarna va verkligen en plåga. genomled i alla fall dagen o jag e verkligen glad att jag inte tävla.. dom ville att jag skulle göra de men jag hade fan dött så varmt de va... klarade knappt av o rida fram hästarna bara. va hemma igen vid 10-halv 11 på kvällen då vi lastade ut hästarna o fixade in dom i stallet sen hoppade jag in i duschen, häääärligt! sen gick jag o la mig. idag e vi lediga vilket e jäkligt tur för jag hade inte pallat jobba... e ganska så sliten kan jag lova! i förmiddags har jag bara legat i soffan o kollat på tv o nu ska jag gå o byta om för snart ska vi sticka o bada, tjihooo! nu e de inte långt tills familjen kommer, längtar!! förresten så vill jag tacka för alla kommentarer, de e verkligen superkul att få :)

HA DE NAJS, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Förstår dej Jenny...vi är inte anpassade till den värmen, när det var 30-35 grader förra lördagen, kunde vi inte va´ute mitt på dagen o då gjorde vi ingenting, tänk om man då var tvungen göra något, bara tanken gör att man ryser...men vänta du. när vi går här hemma i den kalla vintern, va´du ska njuta då, när du slipper värmen,ha,ha.. Hoppas det inte är så varmt den veckan ni ska ha semester, men då får ni bada hela tiden! Idag ska vi på kalas hos Felicia, hon har längtat så efter denna dag, alltid spännande att fylla år, speciellt i den åldern. Jag har börjat min semester idag, så det är bara att njuta av det fina vädret vi har, det är mer lagom temperatur än du har...25 grader just nu! Puss o kram o njut de sista dagarna på jobbet/Mormor

2010-07-19 @ 12:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0