STOP!

guuuuuud vilken underbart skön säng jag sover i på hotellet, jag hade gärna tagit med den hem! vaknade klockan 6 av väckarklockan som jag råkat slå på igår när jag försökte stänga av radion...inte allt för kul eftersom jag inte kunde somna om igen menmen, de va skönt att bara ligga i sängen. pappa kom in vid 8 sen gick vi ner o käka frukost, riktigt gott med en "ordentlig" frukost för en gång skull... de va ju ett tag sen nu, haha. efter frukosten gjorde vi oss i ordning lite snabbt sen stack vi till Ray Roberts Lake där jag varit med Lenny o Leif en gång innan när dom va här. de va lite molningt idag vilket va lite synd men de va skönt i alla fall o solen tog i alla fall kan jag lova... pappa som absolut inte skulle smörja sig för de va molningt ser nu ut som ett stopp-ljus, haha. vid tre tiden stack vi från stranden till ett ställe som pappa varit på innan, de va nån suvenir-butik o resturang, riktigt god mat får jag säga! efter de stack vi till shopping-centret som vi va på igår o kollade i de sista butikerna som vi inte va i igår. de blev ett par jeans, tre tröjor, smink o smycken för min del :) och juste... en sak man kan hänga smycken på vilken va riktigt cool! ikväll har vi bara tagit de lugnt på mamma o pappas rum, nu ska vi gå till kojs :)

HA DE NAJS, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken härlig dag ni haft...kan prata om för er, att idag regnar det här o !! det är riktigt skönt, kan jag säga o i stort behov, hoppas bara inte det blir så här flera dagar. I morgon, ska vi med Gunilla, Uffe, Camilla, Thomas o alla ungdomarna på Friden o äta Pizza, vi tänker cykla dit, så då har vi beställt fint väder! Du kan säga till pappa, jag var hos Jan igår o lämna brobizzen, Maria gjorde precis våfflor, så dom bjöd på det..mums! sen satt vi o snacka, så jag var inte hemma förrän kvart över 9, Åke jobba ända till halv 10 igår, för en av tjejerna var sjuk..men han trivs så bra, "med sitt nya jobb"! Jag har ännu inte hört, att Pappa handlat något?!..finns där inget han vill ha? Måste berätta, att i morse, när jag kom ut i köket, då låg Missy o "jäste" i Wilmas korg, hon tycker om att ligga i den..det går bättre o bättre för varje dag med dom..Wilma jagar inte Missy nu, utan hon kan gå lugnt fram o nosa på Missy, det är nog bra dom får umgås så här nu!

Ha det skönt hela familjen, vi saknar er o skickar pussar o kramar till er alla/Mormor

2010-07-24 @ 10:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0