njgengfwiuesnfkjd??

shit pommes... detta dygnet har verkligen varit en mardröm!!! igår tog vi de lugnt o inga hästar skulle ridas så de va inte mycket jobb o på kvällen kom italienaren o käka med mig o Bonnie för de va hans sista kväll här i texas. trevligt vare o Bonnie hade lagat riktigt god mat! jag va ganska trött så jag gick o la mig vid 9 o då börja jag må riktigt, riktigt dåligt. min mage va helt upp o ner o jag visste inte var jag skulle ta vägen så dåligt jag mådde. och jodå, något va fel kan jag lova för på natten sov jag ingenting och jag va uppe på toa 8 gånger o spydde. de va riktigt hemskt och jag har inte mått så dåligt på vääääälldigt länge! tog nårra piller för magen som jag fick av Bonnie men dom hjälpte inte precis. på morronen kom Bonnie med salta kex o juice, hon sa att kexen stabiliserade magen så de va bra om jag kunde äta dom så jag åt ett men kunde inte svälja så fick svälja ner de med juicen men de hann knappt ner innan jag fick springa till toan o de kom upp igen. låg i sängen till halv ett tiden sen har jag legat på soffan resten av dagen. har inte kunnat äta nått men har druckit vatten i alla fall. ikväll skulle Bonnie ut o fodra men tyckte synd om henne att hon skulle behöva göra de själv för hon mådde inte riktigt bra hon heller så jag sa att jag kunde hjälpa henne för jag mådde lite bättre....trodde jag.... svettades som en gris o de va riktigt tungt men jag bet ihop, de tar ju inte så lång tid. sen gick jag ut o skulle fylla på vatten till fölen som går ute så jag slår på vattnet o sätter mig på kanten men jag känner att jag mår riktigt dåligt så jag reser mig för att gå in eller nått, minns inte riktigt... vaknar i alla fall upp på marken av att en häst står o kollar på mig. svimmade eller nått, riktigt hemskt va de i alla fall o hade grus överallt! till o med i min mun. gick in o duschade sen döckade jag på soffan, ont i hela min kropp. de känns som att de inte kan bli värre nu så ska snart gå o lägga mig o hoppas på att jag mår lite bättre i morron.

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Stackars lilla tös, fy fasen...jag tror du blivit matförgiftad... det brukar det vara, när man blir dålig inom nå´n timme. det var ju dessutom lite taskigt, när det för en gångs skull var riktig god mat!! Hade du inte coca, det är ju bra när man har så´na besvär, att du svimma var säkert för du har haft vätskebrist...jag lider med dej,det är nå´t av det värsta att få sån´t. jag fick lite tröst av Carina, hon hade pratat med dej o då mådde du bättre...TUR...jag blev riktigt orolig för dej. Du kan tro vi har varmt här hemma, 30 grader i skuggan, igår hade vi åska o det kom lite regn inatt, riktigt skönt faktiskt, kvällarna är underbara...har 4 dagar kvar att arbeta, se´n är det semester, jag ska ju ha Wilma se´n när din familj "ska semestra med dej", tror du Wilma kommer att längta efter er...hon kommer nog att bli tokig av glädje när ni kommer hem. Ha det nu så jättebra o håll dej borta från baselusker!!!

Puss o kram från Mormor

2010-07-12 @ 21:48:51
Postat av: Camilla & Felicia

Hoppas verkligen att du mår bättre,Felicia tycker jättesynd om dig och jag får verkligen hålla med henne.

Det kan ju ta ett par dagar att repa sig efter en sån pärs. Snart är det nattedags för mig, man har ju långa arbetsdagar (fast imorgon är jag ledig) man får hoppas att jag kommer ner till stranden jag har inte varit där än.

Krya på dig & många kramar från Felicia o mig.

2010-07-12 @ 21:50:35
Postat av: Helene

Stackars dig Jenny hoppas du mår bättre igen. Nu kommer ju snart familjen och hälsar på dig,pratade med mamma igår. Vi har det varmt här hemma som du vet. Tänkte på dig när jag skulle rida, hur klarar du värmen. Jag kunde vrida av t-shirten som jag svettats. Många kramar Helene

2010-07-13 @ 11:29:15
Postat av: mig ^^

MORMOR: mm, de e nog nått sånt skit... kunde inte få i mig nånting, spydde upp de direkt, inte ens vatten stannade kvar i magen. menmen, nu e jag lite bättre i alla fall, jag har inte spytt mer o jag dricker vatten hela tiden:) vad härligt att ni också fått värme, man blir så glad av sommaren! tror också att wilma kommer bli super-glad när vi kommer hem men e säker på att hon kommer ha de härligt hos er, leka med missy om dagarna, hihi. ha de bra, saknar dig!

CAMILLA O FELICIA: tack så mycket! mår inte riktigt bra ännu men känner att de börjar gå mot de friska hållet så de e skönt:) ha de bra, saknar er! massa kramar<3

HELENE: tack så mycket! mm, jag längtar som tusan tills familjen kommer!!! haha ja de e nästan så jag kan vrida av tröjan när jag jobbar, de e riktigt svettigt! men ska inte klaga för jag gillar värmen:) Massa kramar!

2010-07-13 @ 17:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0