LOOOOOOVE!

då har man äntligen anlänt till hotellet där vi ska bo under vår semester i texas. familjen kom vid 10 tiden i morse o hämtade mig på ranchen, de va riktigt härligt att få träffa dom! jag visade dom runt sen stack vi o käka lunch sen till ett shoppingcenter. där fanns en hel del fint kan jag lova o de slutade med två klänningar o fem par nya skor, hihi. de e helt sjukt vad lycklig man kan bli över ett par skor men jodå, de e sant... jag älskar verkligen skor! efter nårra timmars shopping stack vi till hotellet, tog in alla saker sen byta om o gjorde oss i ordning sen stack vi o käka på en italiensk resturang vilket va mumsigt! när vi kom tillbaka så blev de ett dopp i poolen o ikväll har vi bara tagit de lugnt. nu ska jag gå till kojs :)

HA DE NAJS, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0