BUUUUUURNED!

yay, nu har jag jobbat klart... eller ska fodra ikväll med men de ska jag nog klara av ;) tänkte ta ledigt i morron så jag kan packa i lugn o ro plus att jag har bränt mig rejält så de e bara jobbigt o rida. red 6 hästar o longerade 2 hästar idag för de va bara jag o sonen som jobbade i stallet idag. de va helt okej förutom att solen stekte på mina jeans o jag har bränt benen värst... alltså inte så kul! men vafan, familjen kommer i övermorron sen e de semester som gäller :D Bill o dottern e på tävling idag med en av hans kunder så de e lugnt i huset idag vilket e ganska så skönt, hihi. detta blev ett kort inlägg men har inte så mycket att berätta....

HA DE NAJS, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mormor

ÄNTLIGEN...ja nu är dom på väg,,,som du har längtat!, jag var uppe med tuppen idag, innan 4, jag blev hämtad halv 5, se´n bar det av till Kastrup, lämnade familj o alla väskor, Emelie. hade alldeles ny vätska, så stackars den som gör en repa. Jag har aldrig kört er bil, men det gick alldeles utmärkt att köra hem, genom brobizz o hela köret...det är bra att prova på...eller hur???, men det är klart, det ÄR värre att resa själv till Texas, men jag tycker det är spännande med lite nya saker. Jag förstår att du ska tycka det är skönt nu, när du gjort din praktiktid, jag tror dom är väldigt nöjda med dej! Hoppas du fortsätter skriva på din blogg, så vi kan följa er semester i Texas, hoppas inte värmen gör att ni får sitta på hotellrummet hela tiden...bra vi har haft så varmt här hemma, så det inte blir alltför stor chock. Jag hoppas det går bra för dej att packa...Pappa räknar väl med att han ska ha en liten nätt lastbil, som tar bagaget till Kivik, när ni kommer hem!

Ha det jätteskönt, Wilma ligger vid mina fötter o Missy på stolen, hon kollar in om Wilma ska råka röra sej,vill ha lite fart på henne!

Puss o kram från Mormor

2010-07-21 @ 10:32:12
Postat av: mamma

Hej Jenny!

Ja nu är vi en bit på väg,vi sitter på flygplatsen i New York.Om ca en timme lyfter planet till Dallas.Ska bli skönt att komma fram till hotellet o sen imorgon bär det av ner till dig!Vi har inte hunnit vara ute ännu så vi har inte kännt på värmen.Ha det nu så bra de sista timmarna på ranchen så ses vi imorgon.Vi hörs säkert ikväll också.Många kramar från mamma

2010-07-21 @ 21:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0