attans bananer..

puhh, nu har man shoppat så man klarar sig ett bra tag kan jag lova... förstår inte riktigt hur stackars pappa orkat bära runt på alla kassar, hihi. de e tur vi har han i alla fall :) igår låg vi först en stund vid poolen sen stack vi till Dallas. i Dallas va vi först på Sixth floor museum, de va där Kennedy blev skjuten, ganska intressant ställe faktiskt! efter kollat rundor där så käka vi på Hooters, ett måste enligt pappa vilket jag nu försår han tycker, haha. sen stack vi till South Fork, lite svårt att hitta dit men vi kom i alla fall dit till slut... jag o emelie har ju inte sett serien så vi kände ju inte precis igen oss men mamma o pappa gjorde de så de va kul för dom. jag tyckte faktiskt också de va skoj, fast än jag inte sett serien ^^ efter South Fork så stack vi o shoppade en snabbis sen stack vi hem till hotellet o chilla. Idag har vi varit o shoppat o stekt vid poolen, fixade även naglerna... de blev riktigt snyggt! skulle egentligen tattuerat mig med, valde till o med ut en jag gillade o han ritade upp den till mig men precis innan han skulle börja tattuera mig så skulle vi fylla i papper o då såg han i mitt pass att jag inte fyllt 18 än o de va tydligen lag på att man va tvungen o va de här för o få göra de så de blev ingen tattuering för min del, tyvärr...menmen. ikväll åt vi på Abuelos med två kompisar till pappa, riktigt gott va de... mexikanskt ställe med sjukt god mat!! ikväll har vi bara tagit de lugnt på hotellet... som alla andra kvällar, hihi. nu ska jag gå till kojs.

HA DE NAJS, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilka härliga dagar ni har o va´mycket ni får se, det som är så himla roligt också är att det är ju inte den "vanliga turistorten" precis, det är inte helt vanligt att göra en så´n resa! Jo, du har en tålmodig Pappa, må jag säga!!! hur många extra resväskor har ni nu med er hem? Idag på morgonen är det fint väder omkring 20 grader...Gunilla med familj har haft tur med vädret, när dom vsrit här...skönt...! Wilma hälsar att hon saknar er...ska försöka förbereda henne, när ni kommer hem, så hon inte blir helt "tokig", för det räcker jag bara är borta en liten stund, så är hon så glad när jag kommer, som jag varit borta "timmar"!!

Var rädda om varandra...kram o puss till er alla. Åke hälsar/Mormor

2010-07-28 @ 09:18:16
Postat av: Helene

Hej! Pappa kommer att vara stark i armarna efter er semester. Men det är bra med träning eller hur?! Roligt att läsa bloggen. Ni verkar ha det härligt. Hälsa till hela familjen. Kram Helene

2010-07-28 @ 09:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0