ZzZzz....

shit pommes säger jag bara! det här har varit den värsta veckan på riktigt länge.. det kommer bara mer o mer snö och idag har det varit riktig snöstorm på bollerup, hade snö högt över knäna.. Veckan har varit fylld med läxor, träning o skit. Igår efter skolan så hade jag helgjour sen hoppa jag in i duschen, gjorde även ansiktsmask, riktigt skönt :) sen stack jag över till emma som var själv på flugan, gjorde lite religion faktiskt men de blev mest babbel o tv. lite senare kom anton, rickard o jesper med pizza o de va riktigt gott! efter en stund kom även Lundahl. och ännu efter ett tag så kom linus, patrik o vg. vid 11 såg vi att de fortfarande va tänt i kastanjestallet så vi gick ut o fodra o släckte till de stackars hästarna som inte fått mat.. efter de så blev de snöbollskrig vilket sluta med att de var jag o emma mot alla andra. snö innanför kläderna o i håret, sminket rann o man frös men kul vare! en sån kväll var precis vad jag behövde! de stack hem vid halv 1, 1 sen gick jag till svanen, gjorde mig i ordning o la mig.. kom inte i säng förrän halv 2, knappt 4 timmars sömn sen va de till att stiga upp o morronfodra sen stalltjänst, DRYGT! de var världens snöstorm så hästarna fick stå inne idag. åke kom o hämta mig på bollerup sen hängde jag med han hem, fika med honom o mormor o nu e jag hemma, däckade på soffan ;) nu ska jag duscha sen sova en stund för lite senare kommer carro till mig sen blir de till att sticka ner till jocke o träffa alla saknade kiviksmates :)

Ha de gött*
/haaaaaaaj!


nyår, Älskade vänner <3


Kommentarer
Postat av: kusin <3

glömt bort din blogg kusin? <3

2010-03-24 @ 00:51:24
URL: http://annagradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0