skooooola.

jaha, då var det åter dags för att försöka få ihop några rader i bloggen... nu har det verkligen börjat kännas att skolan e igång igen. i helgen stannade jag på bollerup. hade planerat in massor, dock fick jag inte gjort allt för mycket menmen de va skönt o bara ta de lugnt. i morse gick jag femman med emma innan frukosten. har haft idrott där vi börja med teorr, fick reda på att vi ska ha prov OCH lämna in arbete om 2 veckor och detta va tydligen det svåraste vi gjort i idrottsteori någonsin och då känns det ju lagom att vi ska klämma in det på så här kort tid man menar "/ aja, får ta tag i det så fort engelska-möget e klart... nu ska jag ha matte sen läxprov i naturkunskap o efter det så e de läxprov i religion; judendom det känns också lagom kul just nu. men de ska nog gå bra tror jag. ikväll blir de gymma med emma sen e de engelska så de bara skriker om de! nä, matte 12.20 så nu får jag nog kila ^^

ha de gött* / haj o ivaj!


LOVE, LOVE, LOVE .... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0