happyface!

tjosan hoppsan!
ligger nu i soffan och e nöjd med mig själv över att precis har skrivit klart idrottsläxa. veckan har varit tuff med massa engelska-inlämningar så jag planerade att göra idrott o religion denna helgen och så tänkte jag att om jag gör klar idrotten ikväll så har jag inte allt i morron. aja nog om de... det e bara jag o mama hemma i hegen eftersom pappa e i saudiarabien o emelie e på konfaläger så idag tog jag o mamma en tur upp till kristianstad där jag hämtade mobilerna som varit inlämnade på lagning och så kollade vi nån affär för mamma skulle ha gardiner till hennes nytapetserade sovrum. gjorde även en grej som jag inte trodde jag skulle göra ^^ sen blev de en tur till ekohallen o efter de så hamnade vi nere hos mormor. kan även meddela att jag o emma varit jäkligt flitiga i veckan... gått 6km varje dag utom fredag. det var dessutom INNAN frukost vilket e välldans bra! i veckan drar friskis, volleybollen och ki-box igång..de ska bli riktigt skönt faktiskt :) nu ska jag o mamma kolla på patrik 1,5..

ha de gött* /tjingeling.



detta kallar jag verkligen syskonkärlek :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0