back in real.

suck... då har skolan dragit igång igen och jag håller redan på att gå in i väggen! skola e inte riktigt min grej tror jag. åkte till bollerup i söndags med tonvis av packning ^^, sen fick jag höra att vår idrott va inställd på måndagen vilket resulterade i att första lektionen började 12.20 vilket gillas starkt! dock va jag duktig o gick upp vid 10 för att gå femman innan frukost. på  kvällen blev det gym med carro..ska bli lite skärpning på den fronten detta året. igår va jag hos tandregleraren o spännde tandställningen, inte skönt alls! gick till halv 5 sen blev de gymma med emma. på kvällen vare filmkväll i huset vilket va mysigt. skulle pluggat efter de men de palla jag inte så de blev till att kolla på paradise hotel med carro sen gå till kojs. skulle gå femman idag med emma men jag vaknade med världens huvudverk o ont i tänderna så de sket sig med promenaden, sov vidare i hopp om att värken skulle försvinna, men icke sa nicke.. vaknade i stället med huvudvärk, tandvärk OCH ont i magen o halsen "/ ingen skola för mig idag.. blir till o va hemma o ta de lugnt så man kan överleva resten av veckan. nu ska jag ta tag i min biologi som jag fattar nada av...kan bli intressant o se hur detta slutar!
och förhoppningsvis ska de inte ta flera veckor tills nästa inlägg men de vet man aldrig ^^

ha de gött* /tjingeling


mest för att hon e så söt, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0