överbefolkat kivik...

hemma en sväng i kivik och tar paus från skolan...riktigt skönt att vara hemma! veckorna på Bollerup blir bara värre och värre. läxor hit och läxor dit, prov hit och prov dit och för att inte tala om alla redovisningar! men det e väll så det ska vara att gå i skolan?! träningen av Nanke går bra. hon var lite taskig i hagen mot elins häst Etna så nu går hon med fannys islandshäst så blev det ombytta roller för nankes del så nu är det hon som sätts på plats men det funkar bra i alla fall. i helgen är Frida-krull snäll och tar hand om nanke så hon kommer ha det super! idag blev jag hämtad av mamma direkt efter skolan, när jag kom hem så lagade jag mat, vi åt sen gick jag o mamma en promenad med Wilma. fy fasiken vad mycket folk det e i kivik nu! vill inte ens tänka på hur mycket folk det kommer vara i helgen om det blir fint väder... och för er som inte vet det så är det äppelmarknad i helgen. ganska så mysigt faktiskt :)
nu ska jag snart gå till kojs, mycket att göra i morron!
OCH I MORRON KOMMER PAPPA HEM :D <3


Wilmisen <3

Kommentarer
Postat av: anna

Tack för er fina kommentar.

Jag är så hemskt glad & tacksam att ni bryr er.

Hoppas att allt är bra med er! <3



2009-09-26 @ 09:12:15
URL: http://annagradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0