back in reality...

Shit...det kändes som att det va hur länge sen som helst som jag satt framför datorn men det e så drygt att gå till datasalen varje gång man ska in på intertnet och denna veckan har jag varit jäkligt slö så det har inte blivit att man gått hit. som sagt har denna varit jäkligt slö...vi har inte haft några läxor men det var ju ett tag sen man gick i skolan så det tar på krafterna. nanke har haft en hård vecka. ridit ut, rejsat på fälten och så löshoppade jag henne igår. det gick super och tro det eller ej men min lilla ponny hoppade 130cm :D
vi har fått ganska så bra schema så det känns skönt! veckan har gått hur snabbt som helst och i helgen blir det till att stanna på bollerup. carro kommer i morron, det ska bli riktigt kul att få träffa henne! och juste, på lördag så är det faktiskt VM på bollerup, haha! det är ju dock i halmbalsrullning,men ändå, det e ju ändå VM...lite coolt! nu ska jag traska tillbaka till huset..

ha de gött*


 
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0