rubrik.

puhhh, då har man gjort lite nytta idag med... Åkte upp till stallet lite innan halv 8, gav hästarna käk o släppte ut dem sen mockade jag o fixa mat till alla hästarna, städade i stallet o sorterade bland mina saker. Red en sväng också, riktigt mysigt väder!  Hemma vid 12 tiden då jag hoppade in i duschen o nu landade jag i soffan med min kära dator :) nu ska jag snart fika med mamma o syster sen ska jag ta tag i skolarbeten. Ikväll e det luciaträning vilket jag e lagom pepp på... Lovet bara springer iväg men jag har faktiskt hunnit med en hel del! Shopping i Malmö, träffat massa underbara vänner och i tisdags va jag på spa med mamma o syster vilket va riktigt härligt! Resten av veckan ser tom ut i min kalender men jag lär väll ha fullt upp i alla fall... ska i alla fall njuta av lovet! :)

ha de gött*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0