LOV!

Jaaaa, äntligen lov! Lovet kunde faktiskt inte börja mycket bättre, sov till halv 11 idag vilket var riktigt skönt! Igår tog jag hem Nanke från Bollerup så nu står hon uppe på Kullåkra med gamla poarna. Igår fick jag presenter av familjen eftersom det bara var pappa som kom o hälsa på mig i torsdags när jag fyllde år och hela familjen ville ge mig presenterna. Jag fick i alla fall en lopard-resväska :D , ett par joggingbyxor, ett halsband, en equiline mössa, mobilt bredband och 500 kronor! Jag älskar min familj <3 Igår åt vi tacos sen var det mys framför tv:n med mamma och pappa :) Syrran va på tingvalla (skönt:P) Idag tänkte jag inte göra allt för mycket, men ska i alla fall upp och rida Nanke och gå en runda med Wilma sen får vi se vad som händer!

Ha de gött*


2008, min älskling<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0