borta bra men hemma bäst..

jaha, då va man hemma en sväng i kivik igen... det va ett tag sen sist kan jag ju säga! det e riktigt skönt o va hemma. pappa hämta mig vid kvart över 2 så körde vi om ingelsta och handla mat :) När vi kom hem så laga pappa mat så käkade vi sen gick jag och emelie en sväng med Wilma. Ikväll så lagade jag kladdkaka och gjorde fruktsallad. det blev supermusigt! ^^, i morron bär det av till Bollerup igen, höstfest i morron kväll :D annars har veckan varit ganska lugn, men ändå inte?! vi har inte haft jättemycket i skolan och så har vi haft nån lektion inställd men jag har kännt mig helstressad hela tiden. inte kunnat sova på nätterna och varit uppe i varv hela tiden. men får hoppade att det blir bättre nästa vecka! nu ska jag kolla klart på idol sen ska jag gå till kojs.

ha de gött!



Nanke van de Weedestein <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjeena kusinen! Allt bra med dig? såg i tidningen att du sökt ang lucia kandidat?! :) Vad kul, då vet man vem man ska rösta på :) ha det underbart! kramar kusinen

2009-10-19 @ 20:16:18
URL: http://annagradin.blogg.se/
Postat av: anna

Stort Grattis Jenny :) Hoppas att du har haft en underbar dag! Kramar kusinen, ps. killen min hälsar så gott :)

2009-10-22 @ 19:48:37
URL: http://annagradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0