Still Waiting.

fy för tusan... nu e man ganska så trött! igår slutade jag halv 12. helgjour mellan 3 o halv 5 sen blev det snabbt in i duschen för sen kom Nella halv 6 o hämta mig. Bowla med carro, carro, nella o line. riktigt skoj vare :) efter vi bowlat så traskade vi in till tomelilla för att käka thaimat. det va ett tag sen man åt det så de satt inte helt fel! efter maten så hängde carro med till bollerup så sa t vi o snacka lite sen kom jesper o hämta henne. senare så kollade jag o carro (andra carro då :P) på wallander. eller ja, vi såg kanske samanlagt 5 minuter på filmen ^^, vi fastnade på msn i stället. Släckte väll vid halv 2 så jag kan lova att det tog emot när klockan ringde tio i 6 o vi skulle gå upp o fodra. Men upp kom vi till sist, ut o fodra sto sen in o vila en stund för att släppa ut mååånga hästar halv 8 sen mocka o fixa silage till kvällen. Nu sitter jag o carro o kollar på film... vila upp sig lite innan heljouren börjar igen vid halv 3. efter vi jobbar klart ska jag hjälpa emma med att hoppa lady sen får vi se vad kvällen bjuder på :)

ha de gött*


lite vinter nu hade varit ganska mysigt :)

Kommentarer
Postat av: anna

Hej Jenny =)

Hoppas allt är bra med dig & familjen!

Vilket otroligt sött foto på dig och lilla emilie :) tihi, ha det gott! =)

2009-11-22 @ 02:01:39
URL: http://annagradin.blogg.se/
Postat av: Mormor

Det var längesen jag läste på din blogg. Tänkte på dej i kväll....o vad fick jag se här!!! två söta tjejer. Jag är glad jag är mormor till er/Kram

2009-11-24 @ 21:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0