skitväder: check!

skulle gått femman idag med emma men jag fick ett sms av henne klockan 6 att det va skitväder så vi bangade det. sov i stället till kvart i 9 vilket var jäkligt skönt! gick upp, tog en dusch och gjorde mig i ordning sen gick jag o käka med line. första lektionen började med arbetsmiljö och säkerhet klockan 10, segt vare! sen va det lunch och efter lunchen hade vi matte. vi fick tillbaka våra prov och kan därmed skryta lite med att jag fick MVG :D:D så jäkla härligt! efter matten hade vi naturkunskap. slutade den halv 3, då även min skoldag slutade eftersom vi inte hade religion idag. nu tänkte jag bara sitta lite vid datorn sen ska jag gymma med carro klockan 4. efter det tänkte jag käka och ikväll ska jag plugga, plugga och plugga lite till. jag fortsätter trycka i mig medicinerna jag fått i hopp om att jag snart ska bli frisk så jag kan riktigt ta tag i min träning och sång...

ha de gött*




lite sommar nu hade inte suttit helt fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0