sankta lucia!

då har man hamnat framför tv:n med pappa :) i fredags var det skola som vanligt sen kom carros mamma o två kompisar till henne o hämtade mig o carro så begav vi oss in till malmö för att se takida. vi hade lite bråttom så vi käkade lite snabbt på donkan på vägen. först spelade något konstigt band som inte var bra så jag o carro gick en sväng o kolla rundor lite sen kom sonic syndicate som var förband, dem va bra! och sen kom äntligen takida.. de var bra, dock måste jag säga att publiken inte va nått o hurra för! lite tråkiga... menmen takida va bra o de va ju huvudsaken :) hemma i gärsnäs klockan ett så gick vi o la oss direkt för vi va riktigt trötta. jag va ju uppe halv 6, fodra o va ute o promenara med cajsa. På lördagen så var det jobbigt att stiga upp kan jag ju säga. gjorde oss i ordning sen kom thea o hämta oss så åkte vi in till simrishamn på lucia. gick rundor på stan o samla röster sen fikade vi tillsammans och sen kom mamma o hämtade mig. lite senare på dagen så gick jag en sväng med mamma o wilma sen käkade vi supergod middag. resten av kvällen spenderades med familjen framför tv:n. Idag så var det julskyltning i simrishamn. Vi åkte först en sväng i häst med vagn sen blev vi pressenterade på scen och sne gick vi rundor på stan o samla röster. nu e jag hemma o ska snart fika sen packa ihop lite saker till bollerup för jag ska åka dit i morron. kände att jag knappt varit hemma i helgen så pappa kör dit mig i morron bitti...skönt o sova hemma :)
röstningen till lucian håller på till lördag förmiddag så nu e det bara till att rösta som bara tusan på nummer ett ^^

tjingeling/ ha de gött*


TAKIDA :D


vi fick åka rundor med tomten ^^


Kommentarer
Postat av: Papps

halloj tösen min

Låter som du har ett speckat schema,och mer lär det bli med allt lusse firande.Skall bli skönt att ha dig hemma mellan jul och nyår,då skall vi bara slappa...ha de gött,kram Pappa

2009-12-02 @ 10:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0