matte, matte och ..... lite mer matte?!

shit vad denna dagen gått segt! det började med att klockan ringde kvart i 6.. snoozade till fem i 6. gick upp, tog på mig kläder sen var det direkt ut i kylan. trean som är 4-5 km från vårt hus. i början var det lite kallt och segt men sen var det bara skönt, kände mig i alla fall duktig efteråt! :) skolan började kvart i 8 med biologi som var lika tråkig som den brukar. efter biologin så gick jag till rummet o plugga matte i typ 45 minuter sen gick jag o Cajsa till Benny för att få lite extra hjälp med matten inför provet på torsdag. Sen gick vi direkt från mattepluggandet till engelska-lektion som ändå va ganska så chill, hade debtter i smågrupper om jämnställdhet mellan kvinnor o män. Efter engelskan så var det lunch. Lax och potatis, ganska så gott faktiskt :) nu blir det lite slapp vid datorn fram till klockan ett då vi ska ha historia i 1,5 timme sen 1,5 timme samhälle. Efter skolan ska jag mocka och ta in Emmas pålle sen blir det matteplugg med Cajsa och efter det så e det friskis o svettis! blir väll till att plugga lite matte efter friskisen också om man orkar...

ha de gött*


my sweet little dog <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0