I´m back!

då var man tillbaka på Bollerup igen... Tagit det lugnt idag, packat massa saker, promenad med Wilma och så var jag, mamma o syster på besök hos mormor o åke. mamma körde mig och min stora packning tillbaka till bollerup ikväll. Man tycker att man inte behöver så mycket saker men ändå lyckas man få med sig hur mycket som helst! :o jag fattar inte riktigt hur jag lyckas samla på mig så mycket saker.. menmen, nu kommer jag i alla fall klara mig ett tag. Lovet har varit bra, dock hade jag inte tackat nä till en veckas ledighet till. Nu är jag ju häst-lös på skolan vilket kan bli spännande och se hur det kommer gå. jag tror jag kommer gå in i väggen eller nått men man får ju försöka sysselsätta sig på något annat vis...kanske lite mer studier?! förresten så kom det in en annons på Nanke idag så nu får vi väll vänta och se hur det går med det. Nu ska jag gå till kojs, upp tidigt i morgon och promenera med Emma!

ha de gött*


Jag kommer aldrig sluta älska dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0