en uppdatering.

jaha, då var det helt plötsligt en veckan sen jag skrev sist.. känns som att det va igår men tiden går så jäkla snabbt! aja.. var i alla fall hemma i helgen vilket va riktigt skönt! promenad med mamma, thomas o hundarna i fredags sen skritta jag en runda på nanke, mys på det! när jag kom hem från stallet så hade pappa middagen färdig. Senare så kollade vi idol och mös framför tv:n. På lördagen så blev det frissan...klippte o slinga håret. sen åkte jag upp till stallet och red i padocken, det gick as-dåligt! när jag kom hem så fixade jag med lite skolarbete som inte heller gick så bra sen käkade vi och även denna kväll blev det tv-mys.. dock blev det körslaget. På söndagen så gick jag upp 6, tog en promenad till stallet med Wilma(dock uppskattade hon inte riktigt det) jag gav hästarna frukost o släppte ut dem sen gick jag hem igen, en skön liten morronpromenad :) när jag kom hem så käkade vi frukost och lite senare så åkte jag upp till stallet, mockade o sånt sen red jag amorina vilket gick förvånandsvärt bra! på kvällen kom mormor o åke upp en sväng sen körde pappa mig till bollerup.
Veckan har varit seg.. i måndags så gick jag o emma femman på morronen sen hade jag volleyboll i 1,5 timme klockan 10 och så hade jag matte en timme 12.20 sen slutade jag. kollade på en wallander film o pluggade lite sen gymmade jag med emma. idag gick jag o emma femman klockan 6 och idag va det riktigt segt. kvart i 8 gick bussen till tomelilla där vi skulle besöka ett reningsverk...riktigt skaabbigt!!!!!! var i alla fall hemma på bollerup halv 10 sen började vi inte förrän ett så jag kollade på en johan falk sen sov en stund. eftermiddag bjöd på historia redovisningar och samhällslektion. efter skolan så var jag o cajsa duktiga o gjorde klart pof-arbete så nu ska jag snart kolla på wallander sen ska jag gå till kojs, upp tidigt i morron..

ha de gött *


finaste <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fastän vi pratar i telefon nästan varje dag så vill jag lägga in ett inlägg.Pappa är o bastar,Emelie sover(kl.7!!!!) så jag ska passa på att se en bra film som ingen annan i familjen vill se.Får se vad vi har inspelet.Ha det gott o var rädd om halsen!Kramar från mamma

2009-11-17 @ 19:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0