helg på bollerup.

puhh, då har man landat i soffan efter en händelserik dag. i morse steg jag upp vid halv 8 och gick direkt ut till stallet o släppte ut hästarna, mockade och fixade klart allt. var klar vid 9.40 då jag bara gick o bytade om sen gick jag och Jenny ner och puttsade sele och huvudlag till Tugg inför öppet hus. Där var vi klara vid kvart över 11. Vi gick till matsalen o käka frukost/lunch sen gick vi och luncha hästarna sen gick vi och gjorde i ordning Tugg och fixade klart det sista. Vid halv 2 stod alla körhästarna uppradade utanför idrottshallen när infon var slut. Körde runt folk på Bollerup till klockan var 4. det va skojsigt! dock blev man lite frusen i slutet.. fixade tugg och alla saker sen gick jag trean med Blomman(idas häst) sen tog jag in dem andra. tog en härlig dusch, käkade lite cheerios och nu har jag som sagt landat här i soffan ^^, blir nog till att gå till kojs tidigt ikväll så man kan vara lite duktig o fixa stallet tidigt i morron så jag kan plugga resten av dagen. för övrigt har min vecka varit ett rent helvete, därav dem inte så roliga inläggen. men igår så köpte vi massa olika mediciner till min hals så jag ska bli frisk och kan på så sätt få igång min träning och så ska jag försöka få klart massa skolarbete i morron så kanske denna veckan kan bli lite bättre i alla fall :) nä, nu börjar postkodsmiljonären igen :P

Ha de gött*



Tugg :) nordsvensk, godkänd hingst. riktigt snygg!

Kommentarer
Postat av: Papps

Hoppas du har det bättre med halsen,tänker på dig,kram pappa

2009-11-09 @ 14:27:21
Postat av: pappa

Hoppas du är bättre i halsen , tänker på dig , kram Pappa

2009-11-09 @ 14:33:36
Postat av: jag :)

det e inte bättre med halsen men jag hoppas på en förbättring i veckan! :) Kramar <3

2009-11-09 @ 15:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0