Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Thomas Petersson

Felicia undrade varför du inte har lagt in en bild på din häst som du är kär i, caramel.

Det där med Ullared, visst är det jobbigt! Hur många kassar fick du ihop? Hoppas du får det gött./Morbror

2009-07-31 @ 17:47:15
Postat av: Felicia Petersson

FINS DET NÅGRA SNYGGA KILLAR? HAR DU FÅTT RIDA NÅGON HÄST? KUL DET DU SKREV HA HA .

2009-07-31 @ 17:52:13
Postat av: jag :)

TILL MORBROR !

oj, jag har ju missat att lägga in bild på henne... men jag lovar att det kommer! ja fy tusan va drygt det var med ullared,folk överallt! men kul va det i alla fall :) fick ihop två plastkassar o en pappkasse o de va proppade med tanke på att vi skulle ta bussen så kunde vi ju inte bära på hur många kassar som helst. tack så mycket, superkul att ni läser min blogg! ha det bra.

kram jenny

2009-08-01 @ 17:45:32
Postat av: jag igen :)

TILL KUSIN FELICIA!

näädu, killar e det ont om får jag ju säga! jag vet inte riktigt vad de menat med att här finns snygga killar för vi har nog inte sett en ända och då har vi sett många! men vi får väll se om vi ser nån snygging nån dag ^^,

nej tyvärr har vi inte ridit ännu men får hoppas på att vi får göra det snart :)

jag har i alla fall fått longera så det e ju lite kul..

vad roligt att du gillar min blogg!

ha det bra! kramar jenny.

2009-08-01 @ 17:50:13
Postat av: Thomas Petersson

Det verkar mycket städandet i stallet. Men, det är väl baksidan av allt annat roligt som ni får vara med om. Hoppas nu att du får en bra helg med din mamma, pappa och Emelie, för du skulle väl träffa dom i Göteborg?!

I Bolmen hade vi det underbart, som du säkert redan fått reda på från mamma. Du bara måste följa med nästa gång.

Ha det så bra, tills vi hörs nästa gång.

ps Hoppas nu att ni inte körde slut på eran pappa, bland allt shoppande i Göteborg......

2009-08-08 @ 10:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0