ullared för hela slanten!

måste säga att jag är helnöjd med dagen! jag o emma tog cyklarna ner till bussen o stack till ullared. vi kom dit kvart i 8 och redan då var det jättemycket folk. Ville inte ens tänka på hur det skulle bli där inne senare under dagen. Vi stod i kö för att komma in och när de öppna så rejsa vi ner till kläderna för vi palla inte stå i kö för att prova sen när allt folk kommit dit. hittade faktiskt lite kläder, helt fantastiskt! vi gick vidare och plockade på oss en hel del saker på vägen. inhandlade lite saker till bollerup så vi kan få det riktigt fint på vårt rum. sista stunden så bestämde vi oss för att ställa kundvagnarna o gå runt o kolla istället och tur va det för fy fasiken va mkt folk det va! efter många timmar på ullared så kollade vi lite i affärerna utanför. redan då kände jag hur huvudverken börja komma. En timme innan bussen skulle gå så va vi klara så vi bestämde oss för att käka. det va asmycket folk o vi hade massa kassar så emma tog ett bord när jag gick o beställde. jag stod i kö i 30 minute...30 minuter! helt sjukt.. käka lite snabbt sen begav vi oss till bussen. Gå på bussen va ganska intressant med tanke på allt vi köpt. när vi kom hem så ledde vi cyklarna tillbaka med kassarna men det gick faktiskt bra. när vi kom in så ställde jag bara alla kassar rätt ner, tog en ipren o gick o vila för fy fasiken vilken migrän jag hade fått! jag hade så ont att det kändes som om det va någon som stod o slog mig i huvudet med en hammare hela tiden. sov 2 timmar så nu känns det bättre!
nu ska jag gå igenom mina inköp från dagen ;)

hejsvejs!


kö kvart i 8... ni skulle sett den klockan 8, helt sinnes!


bussen tillbaka :)
måste berätta att emma va väldigt smidig idag...hon gjorde av med sin kundvagn och kunde verkligen inte komma på var hon ställt den, alltså herregud hur kan man glömma var man ställt den?! :P letade i 15 minuter efter den jäkla kundvagnen sen hitta vi den o då kom hon på att juste, jag ställde ju den där när jag skulle kolla kuddar...
hahaha, bra jobbat emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0