tjabbalabbala pooooolarn !

Fredag, 31 juli
ganska så chill dag får jag ju ta o säga! det va bara sophie, jag o emma i stallet...svante åkte till tyskland i morse med rebecka o pierre skulle tävla. jag fixade hästar som sophie skulle rida o hade ridit och smorde saker, fixa i stallet o lite så. när alla hästarna var färdigridna så skulle jag rycka manen på parodi. det gick väll bra men fy fasiken va dryg hon va! hon stod o slängde med huvudet hela tiden för hon gillade det inte alls. på eftermiddagen så fick jag jänga hästarna som ska tävlas i morron, det va asdrygt! men jag va lagom klar när sophie o emma mockat färdigt. fixade lite i tvättstugan o i stallet sen sluta vi. käkade middag som pappa lagat som vi hade med oss, shit va gott det va! tack för det pappa <3 efter middagen så kollade vi klart på i taket lyser stjärnorna som vi började kolla på, på lunchen. fick lite tårar i ögonen fast än man sett det ett antal gånger. efter den blev det the notebook och shit va jag böla.. det va ju jättesorglig! men gud vilken fin film säger jag bara!
nu ska jag hoppa in i duschen, blir nog en sväng in i varberg om jag inte lyckas övertala emma att vi ska stanna hemma men tanke på att det e typ storm ute :P menmen, vi får väll se.

ha de nice!

förresten blir jag inte arg om ni komenterar! :P


min kompis... så jäkla söt :) <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Måste vara den första som ger en kommentar! Det är jättekul att läsa din blogg o kolla bilder. Ni får ha det bra, o nu ska jag ringa till dig. Kram mamma

2009-07-31 @ 20:36:17
Postat av: jag ^^

ja minsann...inte en ända jäkel förutom du som kommenterat! vad kul att du gillar min blogg :) nu ska jag o emma kolla på film ;)

kram jenny <3

2009-07-31 @ 22:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0