blubb,blubb!

lite slapp dag..har fixat hästar till svante idag, hjälpt han med hinder när han hoppa, longera crazy rita o fixa lite i stallet. ikväll cyklade jag o emma in till varberg för att checka läget. egentligen va det emma som tvinga mig till att cykla dit för hon hade myror i brallan, menmen det va skönt att komma ut lite. det va lika dött i stan som alltid så vi stanna inte så länge. nu blir det till att försöka fixa vår översvämmning i badrummet....efter att jag duschat så flyter vårt baddrum och det e en kant till duschen så vi kan inte svicha in det där ^^, får se hur vi löser detta...

ha de gött!


crazy rita ^^

Kommentarer
Postat av: Mormor

Först ramlar fönsterna ut....sen är det översvämning

...jag tror Pappa behövde komma dit o rensa lite i avloppet, det kan nog va´så att ingen gjort det på länge. Ni får på med gummihandskar o rensa!!! Stackars er!!! Sätt en klämma i näsan o bindel för ögonen...Lycka till!

Hur långt är det till Varberg, lagom för en cykeltur....eller?

Kram till dej/Mormor

2009-08-15 @ 19:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0