aaaaaaaaaj!!

jaha, tredje gången man skriver detta inlägg pga av att jag klyddar till de hela tiden o raderar min text men vi försöker igen i alla fall!
zzzzz...shit va trött jag är. emma o jag e själva i stallet idag. morronen började med att jag fodra hö o kraft sen byta täcke o sätta på skydd på de hästar som skulle ut, fylla på vattenhinkar o sopa. ut med hästarna sen tog vi frukost 7.40 efter frukosten longerade jag Stålis sen bytade vi hästar i hagarna. sen red jag Calle som gick super idag. hästar på skritten, smörja saker,lunchfodra, sopa sen byta hästar i hegen sen va det dags för lunch. när jag skulle ta in Caramell från hagen så blev hon rädd för något o hoppade rätt på min fot, fy fasiken va ont de gjorde! min "fotknöl" är dubbelt så stor och jag har blåmärke, inte skönt alls faltiskt. i eftermiddag lär det bli ganska chill. först mocka sen ska jag longera galna Quantos. fixa lite i stallet, danny ska gå på skritten, fodra o in med hästarna. ikväll blir det till att ta de lugnt o kolla på film eller nått.

ha de gött*


bild frå gbg. jag o emma sitter i tredje vagnen bakifrån. en rosa o en blå person ^^,


Kommentarer
Postat av: Mamma

Här kommer en liten "kommentar" från lilla mamma. Många läser din blogg men glömmer att skicka kommentar.Ja nu är det bara några dagar kvar på praktiken så passa på att njut innan du ska tampas med syrran här hemma.Hon saknar dig nog lite grann. Ikväll har Wilma o Hilda badat i havet o det gillade de verkligen. Så nu ligger Wilma på sin kudde alldeles utslagen,nyduschad o fin. Ha det gott, kram mamma

2009-08-18 @ 19:53:41
Postat av: Helene

Roligt att läsa din blogg.Hade varit roligt med en sån upplevelse att få jobba med hästar en tid.Hoppas du haft en bra praktik fast det ska bli skönt att komma hem och vila sig innan allvaret i skolan börjar. kram från Helene ps.fick fråga Jonathan vad chill var,han tyckte att jag var från stenåldern som inte visste det ;)

2009-08-18 @ 21:04:26
Postat av: Mormor

Roligt att se att det är mer än jag som skriver till dej..hoppas du inte blir "trött på mej". Jag kommer att sakna "mitt kvällsnöje", att få veta allt roligt du får uppleva!, klart det var ju inte så kul att lilla söta Caramell trampa dej på foten, men var glad att det inte var det tunga "gardet" som gick fram. Alltså, jag får erkänna, att även jag är stenålders, men det är väl tillåtet när man är mormor...men, vad betyder "Chili", kanske något jag kan börja med på jobbet, när jag ska "tuffa till mej", eller?!? Dags för sängen...gäsp o God natt/Vi hörs imorgon, Kram Mormor

2009-08-18 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0