för man har fredag i blodet igen!

Fredag 7 augusti
jag o emma sov på balkongen inatt, det va riktigt mysigt! kunde ligga och kolla på stjärnorna igår o vakna av att se stålis sticka ut huvudet så det va mysigt och lär göras om innan vi drar hem till skåne igen! :)
idag e det bara jag o emma i stallet, sophie e fortfarande på semester o pierre e ledig. ganska nice! började med att mocka, fodra o släppa ut hästar snabbt som tusan så vi fick längre frukost. efter frukosten så red jag calle och danny sen longerade jag knäppa egon. det gick bra men fy tusan va varmt det var. rida gick ändå helt okej men när jag longera så höll jag på o svimma så varmt det va... egon va helt galen också så det gjorde inte saken bättre! jag skulle egentligen longera crazy-rita också men jag palla inte för jag va helt väck så emma va snäll och gjorde det till mig så lunchfodra jag o sopa stallet i stället. hade cuantos på skritten samtidigt. i eftermiddag blir det mockning, städa, fodra och så ska stålis gå på skritten. när vi slutat så blir det till att duscha o fixa sig sen drar jag o emma till göteborg! gött som tusan ska det bli o komma ifrån ett tag. visst är det jättekul o va här men det börjar bli lite tjatigt att bara vara här dagarna in o dagarna ut. ska bli kul o få komma till göteborg med emma med! :D tillbaka igen på måndag nån gång.
GRATTIS NELLA SOM FYLLER 17 BAST IDAG! <3

ha de gött !


jag o calle :)



emma va sån duktig fotograf ^^, en del av mig o calle :)


sen red jag vildingen danny ^^,


danny, han kan vara riktigt fin om man verkligen sätter han på plats !


Kommentarer
Postat av: Mormor

Roligt att se lite foto på dej o hästarna o att du rider...trodde "bara", ni mocka, mocka, mocka.....

jonglera (eller va´det nu heter) hästarna. Tycker har "snygg stil", blir 10 poäng från mej!!!

Visst är det fina dagar o framförallt kvällar, hoppas ni får så här fint väder i Göteborg åsså....du har nog mycket att berätta, när ni varit där, ska bli spännande att höra. Du har väl längtat efter att träffa din familj...nu när du varit hemifrån så länge.

Ha det bra o roa er i Götet/Kram Mormor

2009-08-07 @ 20:15:27
Postat av: Camilla

Nu har jag äntligen gått in o läst om allt roligt du har varit med om, men jag förstår att det är en hel del arbete också. Bilderna är väldigt fina, kanske det kommer fler på dig! Du kunde ha berättat att du skulle shoppa i Ullared för då hade jag skickat långa listan från mig.....det hade säkert fått plats på cykeln. Väldigt kul ska det bli att fortsätta läsa om dina dagar på arbetet.

Ha det bra/kram Camilla

2009-08-09 @ 19:45:35
Postat av: Åke

Hej

Var är Lördag- Söndags bloggen

2009-08-10 @ 19:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0