tävling!

Lördag 1 augusti
hängde med svante o pierre idag när svante skulle tävla. vi åkte först dit med nostradamos och när han tävlat klart så åkte vi hem o bara lämna av han o tog Cayman som stod klar så det va bara till att sticka direkt igen. sophie åkte med till tävlingen o när vi kom fram så lasta vi ut hästen o alla saker sen stack sophie hem o hämta två hästar till. vetrinärbesiktiga, fixa på med saker sen kom två hästar till. fixa dem, sen skulle sophie hem o hämta en sadel som hon glömt så jag fick stå o hålla lets dance och parodi när pierre va o kolla startlistor o sånt. lite dampiga men det gick väll bra. som kom pierre o tog lets dance så fick jag stå o hålla parodi i typ 20 minuter... men det gjorde inte så mkt för jag kunde kolla på hoppningen. när alla var klara så tog vi ajv sakerna, på med transportskydden o lasta in dem för att köra hem. fy tusan va vi va trötta då... hade varit igång hela dagen o inte ätit på 9 timmar. när vi kom hem så fixa vi hästarna, transporten o plocka in saker väldigt snabbt sen gick vi in o fixa mat. det behövdes verkligen! ikväll blir det en dusch sen bara ta det lugnt framför tv.n. kanske blir film. härlig lördagkväll ^^
förresten gick det jättebra för svante idag...nolla med två hästar, varav en hingst inte tävlat på aslänge pga en skada. 4 fel med två hästar men alla gick super så det va en lyckad dag för svante :)

tjing,tjing


lets dance "danny". ganska söt men herre gud, den hästen är verkligen knäpp!
den hästen har nog damp ^^


Kommentarer
Postat av: Ewa Parkhagen

Jättefin Blogg. Kämpa på och bjud på dig själv Bra Jenny. Kul att se hur ni har det och vad ni gör.

Slösa nu inte alla pengarna i Ullared.



Kram Ewa

2009-08-01 @ 21:54:10
Postat av: jag :)

TILL EWA!

tack så mycket, kul att du gillar den :) haha,nädå jag ska hålla i pengarna nu och försöka att inte slösa dem ^^,



kram jenny

2009-08-01 @ 22:19:04
Postat av: Mormor

Hej Jenny!

Va´roligt att läsa din blogg, jag kommer att läsa varje kväll. Jag förstår du trivs o det är roligt, glöm bara inte att äta. Ert boende ser mysigt ut tycker jag, men det var inte så stort hörde jag, men ni hinner väl inte va´så mycket inne. Idag har vi soligt o fint. Missy är också ute o solar, fick just SMS från Thomas, han Magnus o "ungarna" var ute o fiska. Camilla o Thomas har bröllopsdag idag, så jag gratta dom. Ha det bäst/Mormor

2009-08-02 @ 15:18:09
Postat av: jag :)

TILL MORMOR!

vad roligt att du gillar min blogg! ja det e verkligen jättekul :) vi har också haft fint väder idag men jag tror ni har finare hemma ^^

tack och ha de bäst du med!

kramar jenny

2009-08-02 @ 17:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0