tjolahopp!

mitt första inlägg hemma i skåne...det var riktigt skönt att komma hem! har packat upp, träffat båda Carrosarna som jag saknat supermycket. ridit Nanke, helt underbart! rejsade på fälten idag, det va riktigt skoj. hon bara öste på allt vad hon orkade. idag har jag varit hemma själv med WIlma. Har packat upp allt från varberg,städat hela ovanvåningen,tvättat,packat lite saker till Bollerup och fixat tavlor o foto till Bollerup. gått en runda med WIlma också,det va mysigt! nu har jag suttit och gått igenom alla bilder på datorn och jag kan lova att det va riktigt drygt,fy fasiken va mycket bilder där va! :O
nu ska jag upp och vara lite social med min familj och i morron blir de tandläkaren sen kanske k-stad med pappa :)

ha de gött*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0