sommartider hejhej, sommartider!

Onsdag 5 augusti
idag skrittade jag,emma o pierre ut en runda i det fina vädrret, det var supermysigt! jag red maggie som fick sina ryck ibland men hon e skitfin! :) förutom det har jag longerat parodi, tagit in o ut hästar, smort saker o lite annat. när vi lunchfodrat o bytt hästar i hagar så stack jag o emma in o käkade snabbt sen la vi oss på balkongen o stekte, fy fasiken vad hett det är ute! vi får kanske lite mer sol den här sommaren ändå. hade varit skönt om det hållt i sig ett tag nu! jag o emma va själva i eftermiddag så vi började lite tidigare, bytte hästar. jag släppte ut vilddjuret som va lika sär som vanligt (cuantos). sen mockade vi, spåna, fodra, sopa och sen sluta vi. nu ska vi sticka o handla lite sen blir det väll till att ta det lugnt som vanligt...

ha de gött!



stek på balkongen!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det ser riktigt mysigt ut, skönt att ni haft en dag som inte var alltför jobbig. Vi har åsså haft jättefint väder, en annan har inte sån tur, så man får jobba utomhus, skulle va´skönt idag....men kvällen är härlig. Må gott/Kram Mormor

2009-08-05 @ 22:22:05
Postat av: Pappa

Halloj på er , kom hem i går från småland och skall packa om för vi skall ju upp till Mölnlycke i morgon.Så vi kommer förbi er och ser hur ni har det,så städa nu innan mamma kommer.....

Vi fick några aborrar,Emelie också...som vi grilla

Verkar som ni tycker om maten jag gjorde till er,roligt att höra.. då får ni ha det bra så ses vi i morgon / kram Pappa

2009-08-06 @ 12:42:49
Postat av: Mamma

Har precis läst alla dina dagar o sett dina fina bilder. Idag har vi det så varmt så nu ska jag göra en paus i tvättandet o köra ner o ta ett dopp. Vi hörs senare, kram mamma.

2009-08-06 @ 13:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0