slut på praktik..

då var praktiken hos Svante Johansson slut...gick o sa hejdå till alla hästarna, kommer saknad dem! morronen såg ut som alla andra sen frukost och efter frukosten så gjorde jag i ordning lady till sophie sen byta täcke o sätta på täcke på de hästarna som skulle ut. byta hästar i hagarna sen göra i ordning Quantos till sophie och efter det så tvättade jag transporten med högtryckstvätt och attans va snygg den blev! dock vet jag inte om det var jag eller transporten som blev blötast....efter det så fikade jag,emma,sophie och nina...avslutningsfika ^^, det va trevligt! när vi fikat så fixa vi parodi sen stack sophie ner till helsingborg med henne till vetrinären så jag o emma fick va själva resten av dagen. vi duschade rita för att hon skulle bli hämtad av sin ägare vid 12. fixade i stallet och när rita blivit hämtad så fodra vi,bytte hästar i hagarna sen tog vi lunch. efter lunchen så bytte vi hästar i hagarna igen sen red jag calle...han va skitfin så det va kul! mocka,smörja,fodra,sopa,släppa in hästarna sen stängde vi dörren för sista gången. det va lite sorgligt faktiskt menmen det har varit kul här! nu sk jag o emma cykla in till varberg och i morron drar vi hem till skåne igen!

ha de gött*


hejdå stallet!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Ska bli roligt att få träffa dej igen, känns faktiskt inte att du varit borta så länge...tack vare att jag kunnat läsa din blogg varje dag, kul Jenny...du kanske ska göra det på Bollrup...kanske inte varje dag, det blir för jobbigt för dej.

Åk försiktigt hem till Skåne!!!/Kram Mormor

2009-08-20 @ 19:34:47
Postat av: pumba

Hejsan Jenny :) jadå, jag har haft blogg nu i någon vecka :P tihi, jag har läst din blogg länge och sånt, du verkar ju ha haft jätte kul på din praktik och det är ju skoj=) Jadå, det är jätte bra med mig och storm trivs i lägenhten fast det är som marklägenhet :P Ni får komma och hälsa på :)

Ha d kanon Jenny, kramar kusinen

2009-08-20 @ 19:39:27
URL: http://annagradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0