några dagar kvar!

3 praktik dagar kvar,4 dagar tills jag åker hem... tiden har verkligen bara sprungit iväg. det har gått så himla snabb! det känns tråkigt att vi snart ska åka hem samtidigt som man faktiskt längtar hem. jag saknar allt och alla därhemma, men man brukar ju få höra; borta bra men hemma bäst! och det stämmer faktiskt...
det blev inget inlägg igår men det va för att det inte hände så mycket. vi cyklade in till varberg vid halv 11, mötte kasper(emmas kille) sen gick vi o fika. det var meningen att vi skulle gå lite i affärer men det va stäng överallt, helt sjukt jue...det e dubbelt så stort som kristianstad men man skulle kunna tro att det är halva kivik! handlade lite mat sen cyklade vi hem igen. tv o ta de lugnt resten av dagen.
idag longera jag först knäppa Quantos sen red vi ut på tur, jag red Calle. resten av dagen har varit lugn! när vi slutade så käkade vi först o kolla på top model sen cyklade vi en sväng in till varberg o handla. ikväll ska vi kolla när nina har hoppträningar sen kolla film.
ensam i stallet i morron, riktigt skönt!

ha de gött!


blir en bild på Caramell idag med för att hon är så söt! :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Va´bra att du längtar hem, värre vore om du ville stanna i Varberg!?, men visst är det kul att komma på lite andra ställe o "se hur livet är där".

Tur det var stängt i affärerna, då spara du en massa slantar. Vet du, igår var jag på bio o såg "Sommar´n med Göran", den var riktigt rolig, jag gillar egentligen inte "Hej Baberiba"-gänget o hade inte så stora förväntningar, men...det blev många skratt! Sov gott/Kram Mormor

2009-08-17 @ 21:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0