äntligen!

Tisdag 4 augusti
puh vilken dag! började med att fodra o mocka. jag o emma fick göra allt själva för pierre kom inte, men vid kvart i 8 kom han, då hade han lämnat svante på flygplatsen. vi hade precis sopat klart då så vi gick in o käka frukost. efter frukosten så fick vi äntligen rida! först släppte vi ut två hästar o satte stålis på skritten. pierre sa att jag kunde rida danny (let´s dance) han kunde bocka o sparka backut men han var oftast snäll. jaja tänkte jag, det e bara kul om hästarna e lite busiga. pierre red calle o emma fick rida svampen. det gick bra att rida, dannyn va lite stel men han gick ändå helt okej. när vi ridit dem så fick jag rida maggie (magic lady) när pierre red parodi. hon va verkligen asfin! hon var mjuk och gick som en klocka! älskade att rida den hästen! :) när vi ridit klart så bytte vi hästar i hagarna sen longerade jag stålis. lunchfodra o sopa, satt o snacka lite sen tog vi lunch! i eftermiddag e det bara mockning o fodring så det lär bli ganska chill. ikväll ska jag o emma försöka tvätta sen blir det bara till att ta det lugnt!

ha de gött!



Nostradamus, så fin den hästen e :)


När jag longera Nostradamus idag.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Va´roligt att du fick rida Maggie, du hade henne på bild häromdagen. Nu har du verkligen möjlighet att prova många "typer" av hästar. Idag verkar det som det varit lite "lugnare" för er. Du.....jag tror dom vill testa lite va´ni går för, tror du inte det?

Jenny, jag tycker det är så roligt, att varje kväll, kolla på din blogg hur din dag varit...känns nästan, som vi "prata varje dag" o det är så kul med dina foton. Kristina (gympa), sa igår att hon tycker du är så duktig att fotografera, jag håller med henne!

Vi hörs imorron...va´rädd om dej/Kram Mormor

2009-08-04 @ 21:41:47
Postat av: jag :)

TILL MORMOR!

ja, det va jättekul o shit va jag älskar den hästen, hon var verkligen underbar att rida. Vad roligt att du gillar min blogg, det är kul att du komenterar, verkligen! jag blir så glad när du skriver så mycket possitiva saker om bloggen :)

Ha det bäst, kramar

2009-08-05 @ 15:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0