3 timmar lunch, ja tack!

ingen tävling idag...svante var tvungen att köra ner lady till skåne o visa henne för nån som kanske skulle köpa henne. alltså blev det jag,emma o sophie i stallet idag. vi red ut på tur. jag red parodi, inte min favorit precis men helt okej. sen red jag maggie o shit vad jag älskar den hästen! sen smorde vi saker o fodra sen tog vi lunch. går på lunch ett men idag tog vi lunch halv 12, riktigt gött med 3 timmar lunch! sitter nu i soffan under täcket och vill verkligen inte gå ut men kan i alla fall se fram emot morgondagen då vi faktiskt är lediga. ska bli skönt att få sova ut en dag o bara ta det lugnt!
ikväll blir det kanske in till varberg. vädret är dock väldigt emot oss idag så det lär bli chill kväll här hemma.

ha de gött*


Caramell KS, hon är så himla söt! :)


Kommentarer
Postat av: Mormor

Gu´, "vilken söt Caramell", hon kan väl inte vara så gammal? Jag tror ni har lite sämre väder hos er, igår (fredag), kom det lite häftiga skurar, men idag

har det varit hyfsat o senare i eftermiddag, var jag o gick "hem" med Felicia o Molly, för Thomas sparka fotboll o Camilla jobba, det var så soligt o fint o det lukta grillning hos många. Jag har städat idag o det behövdes verkligen!, har "slarvat"

länge o bara varit ute o "roat mej"!

Ha det skönt o roligt på er lediga dag o hoppas det fina vädret kommer till er också./Kram Mormor

2009-08-15 @ 19:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0